Geen telefoonverkeer mogelijk

  • 28 april 2015
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Wij kunnen niet bellen fo gebeld worden met onze vaste lijn

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid. 


2 reacties

Badge
hallo Hans

heeft u zelf als iets geprobeerd, zo ja wat dan ?

Heeft u nog niets geprobeerd, dan zijn enkele tips : 

*een andere telefoon proberen bv. die van een vriend/buur (misschien is de telefoon wel defect)

* alle kabels en stekkertje controleren (op breuken of de kabel wel goed zit in geplugged)

Als de telefoon op het modem zit aangesloten : die 20sec zonder stroom laten. 

Hoort u wel een kiestoon ? 

Hopelijk pakt een webcarespecialist dit binnekort op, want zij kunnen meer informatie zien/achterhalen dan ik. 

Mvg Thibauld

Reputatie 6
Badge +12
Goedemorgen ,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je nu niet bereikbaar bent. :( Ik zie dat thibauldz je al goede tips heeft gegeven. Ervaar je nog steeds het probleem? Zo ja, maak je naast vaste telefonie gebruik van andere vaste diensten (Internet, Interactieve TV) van KPN? Ik wil je dan vragen eerst het modem te resetten vologens dit stappenplan. Vaak helpt het ook om de telefoniekabel op poort 1 of 2 van het modem even uit het modem te halen en weer terug te plaatsen totdat je een  ‘klik’ hoort. Is het lampje ‘voice’ op het modem aan of uit?

Bij alleen Vast bellen, graag zoals thibauldz al aangeeft, de aansluiting controleren door de telefoniekabel bij langs te lopen op bijzonderheden (vb. knik). Daarnaast de telefoniekabel kort uit het aansluitpunt halen en weer terug plaatsen.

Blijft het probleem bestaan dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Nienke

Reageer