Beantwoord

Geen toegang tot functies sixty toestel

  • 19 July 2020
  • 8 reacties
  • 180 keer bekeken

Sinds enkele dagen heb ik geen toegang meer tot de speciale functies van de Sixty telefoon van KPN. Hoewel ik nieuwe batterijen in de hoorn heb gedaan, kan ik alleen maar bellen en gebeld worden. Maar ik kan bijvoorbeeld niet meer bij het adresboek komen (en evenmin bij alle andere speciale functies).

Hoe kan dit probleem worden opgelost?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door PeterG 24 July 2020, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @JG Nuijten . Ik moest eerlijk gezegd even googlen maar het is mij nu duidelijk wat voor toestel jij gebruikt.

Ik weet eerlijk gezegd niks van dit toestel. Heeft het ook een reset optie? Heb je de handleiding nog? 

Is de winkel in de buurt? Mocht je het idee hebben dat er iets stuk is, kun je overwegen om er mee terug te gaan.

@PeterG  weet veel van dect toestellen. Misschien heeft hij nog een suggestie. 

Oh, dat is dat aparte ding met uiterlijk van een oldfashioned draaischijftoestel. Maar wel hoorn met dect.

Deze toch?

Sagemcom Sixty

Ik weet alles (tips & tricks) van Gigaset. Maar bij andere merken werkt het vaak net even anders.

Bij Gigaset zorgt de stroom eraf en dan de adapter weer in het stopcontact TERWIJL je de oproeptoets indrukt voor een systeemreset.

Strak modelletje, best wel.

Had ‘m indertijd ook willen kopen. Nadeel: je kunt geen nummers kiezen op de hoorn bij uitgaand bellen. En ja… dáár hebben we nou juist een draadloze telefoon voor.

Ook de display voor nummerweergave zit op de basis.

Inmiddels heb ik de handleiding voor je gevonden.

Het is wel een stokoud model/toestel (2011). Dus dat ie stuk is is niet zo verwonderlijk.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Het probleem is inmiddels opgelost. Bij toeval ontdekte ik dat het niet voldoende was geweest om na het vervangen van de batterijen het klepje stevig vast te drukken. Toen ik - geïrriteerd - het klepje extra hard aandrukte, merkte ik dat er toch nog een miniem piepje te horen was. Ik heb toen de stroomaansluiting losgekoppeld en opnieuw aangesloten. Toen kreeg ik direct beeld op het scherm van de Sixty - en nu doet alles het weer...

Super! Dank voor je update en ik ben blij dat het toestel weel optimaal functioneert.

Hoe verwijder ik de batterijen in de hoorn?

Sinds kort alleen maar via de luidspreker bereikbaar. 

Bij het opnemen van de hoorn geen geluid.

Niet opgeladen?

Â