Beantwoord

Geen uitgaande gesprekken mogelijk

• 1 juni 2015
  • 3 reacties
  • 668 keer bekeken

Afgelopen week is onze 'slimme'meter vervangen door een andere. Daardoor is de router een poosje zonder stroom geweest. We hebben internet-plus bellen.

Na installatie van de nieuwe, nu hopelijk slimmere meter, deed internet het wel, binnenkomende gesprekken kwamen door en er konden ook gesprekken op het antwoordapparaat ingesproken worden.

Na het intoetsen van een uitgaand nummer kwam al meteen de ingesprektoon.

Ik heb de router een poosje uitgezet, stekker uit de tiptel telefooncentrale gehaald, stekker van telefoon uit modem gehaald en weer aangesloten. Maar tot op heden kunnen we nog steeds niet bellen.

Wie weet wat we kunnen doen om de boel weer aan de praat te krijgen.

icon

Beste antwoord door Koen_1 8 juni 2015, 14:26

Goedemiddag Miepie1,

Welkom op het forum!

Lastig dat nadat je Experiabox een poosje stroomloos is geweest, uitgaande telefonie niet meer mogelijk is!

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad, en dat je Experiabox vervangen is. Op afstand lijkt alles nu weer in orde te zijn! Is dit correct, kun je nu ook weer uitbellen? Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Miepie1,

Welkom op het forum!

Lastig dat nadat je Experiabox een poosje stroomloos is geweest, uitgaande telefonie niet meer mogelijk is!

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad, en dat je Experiabox vervangen is. Op afstand lijkt alles nu weer in orde te zijn! Is dit correct, kun je nu ook weer uitbellen? Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Experiabox is inderdaad vervangen. Maar klaarblijkelijk hebben onze vrienden van Stedin de boel nogal hardhandig vervangen en heeft onze telefooncentrale het begeven.

Een nieuwe is besteld en wordt binnenkort vervangen. Tot die tijd moeten we ons maar behelpen.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Miepie1,

Bedankt voor je terugkoppeling!

Ik hoop dat de nieuwe telefooncentrale op korte termijn geleverd zal worden, en daarmee alles weer naar behoren zal werken.

Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer