Beantwoord

Geen vaste telefonie

  • 9 July 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Sinds gisteren geen gebruik kunnen maken van vaste telefoon. Stekkers op modem al diverse keren uitgeprobeerd. Helaas……..kan iemand mij een tip geve?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 July 2020, 13:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kyra2306, wat zuur dat de vaste telefoon het ineens niet meer doet :slight_frown: Werkt je internet wel goed op het moment? En wat gebeurt er precies als je zelf wil bellen? En als iemand anders jouw nummer belt, wat krijgt de beller dan te horen?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hallo, wij hebben sinds Gisteren avond geen internet en onze vaste telefoon geeft 1 ingesprekstoon aan? Kunt u mij helpen

Reputatie 7
Badge +9

@Marjan66 , brand er op de Experiabox een rode lampje? Je kan kijken door je Experiabox even van de stroom te halen en 1 minuut later weer de stroom er op. Mocht je hierna nog geen internet en telefoon hebben bel dan naar de KPN 0800-0402

Telefoonnummer KPN: 0800-0402 . De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.