Beantwoord

Geen vaste telefoon meer sinds overgang op KPN glasvezel

  • 12 October 2021
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,

 

we hebben KPN glasvezel gekregen echter hebben we geen vaste telefoon meer, krijg alleen maar in gesprek toon.

kunnen jullie dit oplossen? 
Daarnaast proberen we contact met jullie op te nemen om een medewerker aan de lijn te krijgen en is dit onmogelijk.

Voel me nou niet echt klant…

groet,

Hans-Pieter 

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 October 2021, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Hans Pieter , haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem/router eens een fabrieks-reset.

Kun je nu wel bellen en gebeld worden?

 

Badge +12

@Hans Pieter je kunt alles een keer stroomloos maken (router en NTU/FTU) en na een paar minuten weer opstarten. Mocht dat niet helpen kun je de klantenservice bellen op 08000402 en duidleijk inspreken dat je een medewerker wilt spreken. Zij kunnen je dan verder helpen.

Hallo @Hans Pieter , haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem/router eens een fabrieks-reset.

Kun je nu wel bellen en gebeld worden?

 

Dank! Hij doet het!

Hallo @Hans Pieter , haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem/router eens een fabrieks-reset.

Kun je nu wel bellen en gebeld worden?

 

Dank! Hij doet het!

Hallo @Hans Pieter , goed om te lezen dat het werkt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hans Pieter, ik zie dat je al goed geholpen bent door @JanD en @SledgehammerNL, top! Bedankt dat je ook even hebt laten weten dat het weer in orde is :blush: