Geen vaste telefoon, monteur pas over twee weken

  • 7 May 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ook wij ervaren kastje muur gedrag van kpn.
Mijn ouders ( op leeftijd met medische problemen) hebben in eens geen vaste telefoon nummer meer. 
meerdere keren gebeld met kpn zij beloven om terug te bellen maar dat doen ze vervolgens niet. 
Nu willen ze een monteur inplannen voor over 2 weken. 
schandalige service en vooral kwalijk om zo met oudere mensen om te gaan

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Henniel! Welkom op ons KPN Forum. Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, omdat je de medische problemen benoemd van je ouders. Ik neem aan dat zij (grotendeels) afhankelijk zijn van de vaste telefoon, mocht er iets gebeuren, klopt dit? Hebben zij een persoonlijk zorgalarm dat nu ook niet meer werkt? Dan is twee weken wachten op een monteur wel wat veel van het goede :disappointed_relieved:

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je de gegevens van je ouders invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Je mag mij ook een privébericht sturen met daarin de gegevens van je ouders. Ik zie namelijk dat jouw eigen gegevens al ik je profiel staan. 

Hoor graag!

Beste Lisa 

Ze hebben geen zorgalarm 

ik heb de gegevens nu al zo vaak doorgegeven dat ik daar nu voor pas daarom stel ik voor dat kpn nu een keer telefonisch contact gaat opnemen en niet 10 keer hetzelfde gaat vragen!!

Beste Lisa 

Ze hebben geen zorgalarm 

ik heb de gegevens nu al zo vaak doorgegeven dat ik daar nu voor pas daarom stel ik voor dat kpn nu een keer telefonisch contact gaat opnemen en niet 10 keer hetzelfde gaat vragen!!

Wat @Lisa voorstelt m.b.t. een privebericht aan haar gaat echt sneller, kan ik u vertellen. Dat terugbellen van de KPN klantenservice weten de meeste nu wel; dat gaat niet gebeuren ! Zij gaat dit voor u oplossen en dat is wat u wil voor uw ouders, toch ?

Reputatie 7
Badge +17

Ik oké @Henniel! Wij bellen alleen in specifieke gevallen, zoals voor het inplannen van een monteur. Ik had uiteraard graag meegekeken, maar dat houdt dan op. Je kunt vooralsnog het beste terecht bij onze klantenservice 0800-0402. Succes:blush: