Beantwoord

Geen vaste telefoonverbinding, lampje op experiabox brandt rood/oranje.

• 27 november 2018
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

De afgelopen maanden heb ik met de regelmaat even geen verbinding middels vaste telefonie. Ik krijg dan een ingesprektoon en kan dan niet bellen of worden gebeld. Het lampje service op de Experiabox kleurt dan rood of oranje. De TV en het internet werken wel gewoon. De Experiabox heb ik al een aantal keren aan en uit gedaan maar het probleem blijft zich dus voordoen. Ik heb de Experiabox nog niet gerest.
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 november 2018, 08:40

Goedemorgen! Er is op dit moment een storing gaande met vaste telefonie. We hebben een centraal topic hiervoor aangemaakt waar we updates zullen plaatsen over de voortgang: [27-11] Storing vaste telefonie. Excuses voor het ongemak!

Maar als dit al maanden speelt dan is er natuurlijk wat anders aan de hand. Mijn advies is wel om deze lopende storing even af te wachten, en dan toch die reset een keer te proberen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen! Er is op dit moment een storing gaande met vaste telefonie. We hebben een centraal topic hiervoor aangemaakt waar we updates zullen plaatsen over de voortgang: [27-11] Storing vaste telefonie. Excuses voor het ongemak!

Maar als dit al maanden speelt dan is er natuurlijk wat anders aan de hand. Mijn advies is wel om deze lopende storing even af te wachten, en dan toch die reset een keer te proberen.

Reageer