Beantwoord

Gemiste oproepen inzien Chicago Duo

  • 11 April 2019
  • 12 reacties
  • 2262 keer bekeken

Reputatie 1
Vraag vaste telefoon Chicago Duo van de KPN

Hoe en waar kan ik op deze vaste telefoon zien wie in mijn afwezigheid gebeld heeft en geen voice bericht heeft achter gelaten.

Wie weet raad??

Groet

Fred Bos
icon

Beste antwoord door RBxx 13 April 2019, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Fred Bos welkom hier.

Ik heb de handleiding gevonden voor je https://www.gebruikershandleiding.com/KPN-330-chicago-standaard-duo/preview-handleiding-233566.html .

Ik gebruik al lange tijd geen vaste telefoon meer maar toch moet het volgens mij wel mogelijk zijn als je door het menu loopt. Succes!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, welkom hier. Heb jij wel de Chicago 330 of een ander type? Globaal gezien wordt dit weergegeven met het icoontje van een enveloppe, dan krijg je de bellerslijst te zien. Zie hieronder.

Reputatie 1
Hallo Giant 2000

Dank voor de handleiding van de telefoon 330, hoewel er bij mij geen nummer op het toestel staat hoop ik dat de handleiding ook voor mijn toestel zal gelden.

Dank je wel.

Hallo Alex,

De vraag is of ik wel een 330 heb, er staat namellijk geen nummer op het toestel en ook niet in de beknopte handleiding. Ik heb evenwel geen icoontje met een enveloppe op het toestel

Groet en bedankt, maar het brengt mij nog niet verder

Fred,
Reputatie 7
Badge +24
Kun je hier anders een foto plaatsen van je toestel? Dan krijgen we er een iets beter beeld bij.
Reputatie 1

Reputatie 7
Badge +21
Ik zie een opmerking over oproeplijst met een verwijzing naar pagina 6 van de handleiding.
Staat daar het antwoord op de vraag niet?

Reputatie 1
Gevonden, dank je wel "Slimmerik", je hebt je naam eer aangedaan

Groet

Fredb
Reputatie 7
Badge +22
Gevonden, dank je wel "Slimmerik", je hebt je naam eer aangedaan

Groet

Fredb

Kun je het nu wel in het display zien als er iemand gebeld heeft zonder dat de voicemail is ingesproken? 😉
Reputatie 1
Ja Dennis, dan kan dus en dat wist ik dus ook niet tot "Slimmerik"het juiste antwoord gaf

Groet

Fred
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Fred, graag gedaan.

Heb nog wat verder gezocht en vond de handleiding online op de KPN website: Chicago Duopack

Groet, Ruud (forum naam RBxx)

P.S. dat is mijn zgn. titel "Slimmerik", automatisch toegekend door het forum 😎
Reputatie 7
Badge +22
Ja Dennis, dan kan dus en dat wist ik dus ook niet tot "Slimmerik"het juiste antwoord gaf

Groet

Fred

Dat is alleen maar mooi dat je ermee geholpen bent, daarom zitten we ook op Forum, we zijn dan geen medewerkers van KPN, maar we weten veel wat er bij KPN speelt en werkt. 😉
Reputatie 1
Nogmaals dank voor Ruud en Denis voor jullie hulp, its appriciated

Groet

Fred