Vraag

Gesprek valt weg na 2 minuten

• 28 maart 2018
  • 6 reacties
  • 334 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb ons vaste tel.nr. doorgeschakeld naar mobiel, doorschakeling komt tot stand maar stopt na 2 minuten. Is onze zakelijke lijn ( mobiel en vast abonnement allebei KPN).
Hoe oplossen?
Alvast dank Maria.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen SPA, welkom op het Forum!
Wat lastig dat de doorschakeling niet goed werkt, dat is niet de bedoeling! Heb je ook problemen met gesprekken die direct op het mobiele nummer binnenkomen, vallen deze ook weg? Of echt alleen de doorgeschakelde gesprekken vanaf het vaste nummer? Daar ben ik wel benieuwd naar, om te kijken wat de oorzaak kan zijn. Het opnieuw instellen van de doorschakeling, dus eerst uitzetten en dan opnieuw aanzetten, is altijd een optie die je kan proberen. Misschien staat er iets verkeerd ingesteld, of is er iets gewijzigd. Ik hoor graag van je!
Dank voor uw reactie. We denken de doorgeschakelde gesprekken .Het opnieuw doorschakelen vanaf vaste nr. is nu niet mogelijk, we zitten in het buitenland.
Het zou fijn zijn als u ons helpt met dit probleem, vervelend voor onze klanten als gesprek wegvalt.
Reputatie 7
En hoe zit het nu met de vragen die @Susan_ stelt?
Reputatie 7
Badge +20
Maria, heb je de problemen ook op het moment dat je direct op het mobiele nummer gebeld wordt? En heb je de mogelijkheid, in het buitenland, om in je MijnKPN omgeving te komen? Hier kan je het eventueel ook op instellen, wanneer je een Internet Televisie en Telefonie abonnement hebt.
Dag Susan,
Denk dat het probleem ontstaat bij doorschakeling.
Zal dat proberen uit te zoeken.
Ik kan inloggen in MijnKPN omgeving en heb KPN compleet dus zal eens kijken of ik hier iets mee kan.
Dank alvast voor de moeite
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Maria, bedankt voor je bericht. Ik ben benieuwd naar je bevindingen, en of je het hebt kunnen oplossen! Laat je het weten wanneer je het getest hebt?

Reageer