Beantwoord

Gesprekskosten bij doorschakelen met KPN Compleet?

• 2 september 2018
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb een huistelefoon die ik doorschakel naar mobiel.
(het liefste wil ik dit altijd).
Zoals ik dit lees bij KPN is dit gratis.
Echter nu staan er toch kosten op mijn rekening gemeld. Deze rijzen de pan uit. Ik ben genoodzaakt mijn huistelefoon te houden.
Hoe kan dit?
En is er een andere manier om dit écht kosteloos te doen
dank!
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 september 2018, 15:29

Goedemiddag El1964, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat zowel je vaste pakket (met vaste nummer) én je mobiele nummer aangemeld zijn op hetzelfde adres voor KPN Compleet zou doorschakeling inderdaad gratis moeten zijn. Dat kan je ook lezen onder het kopje: 'Wat kost doorschakelen?'.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer, naam en klantnummers (van zowel mobiel als vast). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Dan controleer ik het een en ander voor je in onze systemen en kijk ik de factuur na. Voeg ook het 06-nummer toe bij persoonlijke opmerkingen waar je de doorschakeling mee hebt ingesteld als je wil 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@el1964, ik zie wel je postcode + huisnummer maar niet om welke 2 nummers het gaat wat betreft de doorschakeling. Zou je die nog willen toevoegen? Dan kan ik het voor je uitzoeken!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag El1964, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat zowel je vaste pakket (met vaste nummer) én je mobiele nummer aangemeld zijn op hetzelfde adres voor KPN Compleet zou doorschakeling inderdaad gratis moeten zijn. Dat kan je ook lezen onder het kopje: 'Wat kost doorschakelen?'.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer, naam en klantnummers (van zowel mobiel als vast). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Dan controleer ik het een en ander voor je in onze systemen en kijk ik de factuur na. Voeg ook het 06-nummer toe bij persoonlijke opmerkingen waar je de doorschakeling mee hebt ingesteld als je wil 🙂
Reputatie 7
Hmm, mijn mobiel staat op hetzelfde adres geregistreerd als mijn vaste aansluiting. Daardoor zijn de doorschakelkosten van de vaste naar de mobiele ook gratis. Vaste staat permanent doorgeschakeld hier. De vaste gaat eerst tot 4 x over. Als ik thuis ben kan ik die opnemen.

Staan ze dus beiden op hetzelfde adres dan hoort het gratis te zijn.
Reputatie 7
als een beller naar mij belt zijn de kosten toch voor de beller?De beller betaalt gewoon de kosten voor het bellen van jouw vaste telefoon. De doorschakeling is voor rekening van KPN mits het nummer waar je naar doorschakelt opgenomen is in het KPN compleetpakket.
als een beller naar mij belt zijn de kosten toch voor de beller?
Reputatie 7
Dat hoort ook gewoon kostenloos te zijn!

Ik neem aan dat iemand van KPN op korte termijn zal reageren om te kijken wat hier mis gaat.
Ik neem aan dat het toetsel waarnaar je doorverbindt wel opgenomen is in jouw KPN Compleet.

Reageer