Beantwoord

Gesprekskosten voor een geweigerd gesprek

  • 7 August 2019
  • 6 reacties
  • 275 keer bekeken

Onlangs even met vast naar mobiel gebeld om deze een keer over te laten gaan om te checken waar deze lag. Daarna op mobiel het gesprek weggedrukt.
Tot mijn verbazing heb ik nu een gesprek van 80 Euro voor dit gesprek, doordat ik blijkbaar 10 uur verbonden ben geweest met voicemail. Dat moet toch niet mogelijk zijn.
Maximale lengte voicemail bericht is blijkbaar 3 minuten, waarom wordt de verbinding dan niet automatisch na 5 of 10 minuten verbroken.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 August 2019, 17:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Zwetskov, welkom op ons forum.

Dat is wel een erg lange voicemail. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Je was hierdoor dus ook 10 uur "in gesprek" op je vaste nummer. Een vaste telefoon verbreekt niet automatisch maar je moet echt op de rode verbreektoets drukken.
Dan nog zou de verbinding met de mobiele voicemail na enkele minuten wel verbroken moeten zijn. Blijf je alsnog "in gesprek" op de vaste totdat je op de rode knop drukt of de handset in de oplader plaatst.
Hallo Alex,
Ik heb de gegevens in het profiel aangevuld zoals verzocht.

Gr. Henk
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Dit lijkt inderdaad op een oproep die administratief niet goed is afgesloten, iets dat extreem sporadisch voorkomt. Een voicemailbericht duurt maximaal 3 minuten overigens. De kosten van dit gesprek laat ik vervallen en zullen op je volgende factuur in mindering worden gebracht, een eventueel verschil zal worden gestort op je rekening. Laat me even weten of dit nog een keer voorkomt, dan moeten we toch dieper graven. 🙂
Hallo Alex,

Bedankt voor het nakijken en de reactie.

Gr. Henk
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Alex,

Bedankt voor het nakijken en de reactie.

Gr. Henk


Graag gedaan uiteraard.