Als ik inderdaad ook mijn internetabonnement MOET wijzigen, dan zou ik dat graag bevestigt willen zien door een deskundige en/of door KPN.
En krijg ik dan na de vernieuwing een ADSL2 aansluiting?
Ik vind het vreemd en nogal kwalijk dat ik bij de informatie en waarschuwingen over het stoppen van ISDN, geen enkele keer iets heb gezien dat dit ook consequenties zou hebben voor mijn internetsituatie. Zo wordt er in de recent ontvangen e-mails over de prijsverhogingen per 1 juni bij telefonie weer "Vaste Telefonie via ISDN stopt" vermeld, maar bij internet niets over technische wijzigingen.
N.B. Dat er ook m.b.t. de internetaansluiting technisch iets moet veranderen is (na een flinke opfrisser) voor mij wel
begrijpelijk, maar ik had er tot dusverre nog echt niet aan gedacht. Het zijn ook 2 aparte abonnementen waarbij de kosten van internet maandelijks en van telefonie tweemaandelijks worden geïncasseerd.
Omdat ik ook een ASUS AC66U router heb, betekent dit onverwachte "nieuwtje" dat ik in ieder geval een ander modem nodig heb. Nu zie ik op internet dat je na afsluiten van een internetabonnement ook een (gratis) Experia Box krijgt (al dan niet in bruikleen). Dus als ik inderdaad (ook) mijn internetabonnement moet wijzigen, dan verwacht ik dat ik geen nieuw ADSL modem hoef te kopen.
Kan iemand deze veronderstelling bevestigen?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel