Beantwoord

Gigaset A475A antwoordapparaat lijkt niet te werken

  • 31 July 2021
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 3

Ik ga nu misschien een hele dom vraag stellen maar ik heb mijn antwoord nog niet gevonden.

Ik heb voor mijn ouders een nieuwe Gigaset gekocht met antwoordapparaat, de A475A. Het antwoordapparaat is standaard geactiveerd. Ik zie dit ook op het basisstation (play/stop toets is verlicht), het bandje staat in het schermpje van de handsets en in het menu staat een vinkje bij “geactiveerd”.

De tekst is standaard totdat je zelf een bericht inspreekt/opneemt, de duur staat op 18 seconden.

Als ik naar mijn ouders bel en zij nemen niet op dan houdt de beltoon een keer op, het is dan stil en op dat moment knippert de play/stop-toets op het basisstation maar ik hoor nog steeds geen bericht of pieptoon om in te spreken. Na een paar seconden wordt de verbinding verbroken en dat is het. In de handset staat wel een melding van gesprek gemist en wie er dan gebeld heeft.

Wat mis ik?

 

Gr,

Peter

icon

Beste antwoord door peter.brit 1 August 2021, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@peter.brit Ik denk dat je de reactie tijd wat korter moet zetten, 18 seconden zal te lang zijn en zal de verbinding voordat de beantwoorder opneemt de lijn al afgekapt worden.

Reputatie 3

Kan ik altijd proberen, maar thuis heb ik hem ook op 18 seconden en hier werkt ie wel.

Reputatie 3

Opgelost. Ik had een “pling”-idee en heb mijn ouders mobiel gebeld (want bellen via de telefoon ging ook niet). Ik heb ze gevraagd om de stekker van de router voor 30sec er uit te halen. Nu werkt alles.