Beantwoord

Kan ik niet meer aangeven dat ik twee buitenlandse nummers gratis wil bellen?

  • 16 January 2022
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 2

Jaren geleden kon ik 2 favoriete buitenlandse telefoonnummers opgeven die ik gratis kon bellen. Dat werkt nog altijd, maar ik kan nergens in mijn account die mogelijkheid terugvinden. Iemand een idee?

Dank,

LoeK

icon

Beste antwoord door PeterG 17 January 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zijn het nummers uit Europa en bel je mobiel? Dan is het sowieso gratis indien je abonnement van 3 februari 2019 of later is.

Reputatie 2

Met dank voor uw reactie,

Ik heb ooit een Alles in een standaard afgesloten. Daar kon je 2 vaste nummers aangeven in Europa waarmee je gratis kon bellen met de vaste lijn. Ik kan nergens zien waar ik dat zou kunnen aanpassen. Het werkt nog steeds!

Maar ja, er iets ondertussen veel veranderd. Misschien tijd om dat  Hussel gebeuren eens te bekijken?

Loek

Badge +19

Dat is toch wel iets van lang geleden. De hussel abonnementen hebben dat sowieso niet. Als u overstapt vervallen alle voordelen van het huidige abonnement ook eventuele kortingen. Zet alles dus even goed op een rijtje.

Zo!

Dat is lang geleden. KPN is er in 2007 mee gestopt. Het kan zijn dat voor die tijd ingestelde nummers nog steeds voordelig te bellen zijn, maar je kunt zelf er niets meer voor instellen. Ook betr. nrs. niet bewerken.

Voordeelnummers, 10 stuks, konden van 1999 t/m half 2007 ingesteld en bewerkt worden. Sinds 2007 bestaat het feitelijk niet meer.

KPN heeft nu Belonbeperkt op de vaste lijn. Bij Alles-in-1 heb je dan de keuze uit Avond & Weekend of Altijd en bij HUSSEL de keuze Nederland of Altijd (24/7 naar 83 landen).

Maar als je een mobiel abonnement hebt dan kan je binnen de bundel naar alle E.U. landen (en Zwitserland, Andorra) bellen binnen de bundel. Veel mensen nemen daarom tegenwoordig op de mobiel '’onbeperkt bellen/sms'’ want dat is maar 1 euro per maand meer dan 150 min./sms.

Reputatie 2

Beste Peter,

Met dank voor het duidelijke antwoord. Dat het al zo lang geleden is! Behoren wij beslist tot de "trouwe klanten!" :wink:

Ik heb nu idd Belonbeperkt, maar dat gaat er sowieso uit. Die vaste lijn gebruiken wij vrijwel niet meer.  Het mobiele alternatief klinkt prima.

Nu nog even uitzoeken of wij wat hebben aan d'een of d'andere Hussel vorm.

Groet, 👋

Loek