Beantwoord

handleiding dallas comfort

  • 18 September 2020
  • 10 reacties
  • 5242 keer bekeken

dallas comfort net gekocht. blz 13 handleiding, aanmeld / pagingtoets. Waar zit die? staat nergens in de handleiding!!!!!

icon

Beste antwoord door PeterG 18 September 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @damiaan , ik ken het toestel niet, maar meestal zit die toets op of onder het DECT-basisstation, die je tevens gebruikt als oplader, diezelfde toets kun je vaak gebruiken als je niet meer weet waar je de handset gelaten hebt, je drukt die toets dan even in en het basisstation belt naar de handset.

De paging toets op het basisstation dient ook om de basis in “aanmelden” te zetten. Dan enkele seconden ingedrukt houden.

Handsets aanmelden kan ook door ze ca. 10 minuten op de basis op te laden.

vraag van Ruleer:  Pagina 38 van handleiding Dallas Comfort handset  geeft instructie voor activering v/d Wekker functie. Niets over “buitenwerking stelling “  ! Aanduiding op disdlay moet dus weg! Hoe te handelen.?

Hoi, @Ruleer . Wil je de wekker aanduiding weg of de hele display uit? Want dat laatste kan niet.

:small_orange_diamond: Als je opnieuw naar de wekker-instelling gaat via het menu kun je 'm weer uitzetten.

Ik lees het wekker gebeuren toch echt op pag. 27 / 28. Hoe wekker uit te zetten staat er zeer onduidelijk inderdaad.

Beste PeterG  :Ik wilde de wekker aanduiding weg ( Ik wil dat signaal niet meer horen .) Kom ik bij Instellingen  dan info  over Datum ,Tijd enz maar niets over Wekkerinstelling 

Bl 26 en verder bl  38 geen Info. Please help!

Bij mijn Gigaset (broertje van de telefoons bij KPN):

menu → wekker → aan/uit. Zo staat het ook in de gebruikershandleiding van de Dallas comfort handset op pagina 27. Er staat alleen “inschakelen” in de handleiding maar uitschakelen kan daar ook. Indien aan gekozen kan ik de tijd instellen / wijzigen.

Ik raak de wekkerinstelling ook kwijt als ik de handset reset. (wat ook gereset wordt is de ringtone; gaat naar de standaardringtone. Als je een andere gebruikt dan die opnieuw instellen. Tijd en datum wordt weer van basis overgenomen. Aanmelding op basis blijft ook.)

Beste Peter G, Het is me allemaal niet gelukt.Jammer van je bestede tijd.T.z.t ga  wel naar een plaatselijke KPN winkel en moeten ze  het daar maar oplossen. Dank R.

Jammer.:cry:

Is het normaal dat een nieuwe set nog niet is aangemeld ?

Ik koop zoiets nooit nieuw, dus ik weet het echt niet. Het aanmelden kan wel eens een speurtocht zijn, tot het moment “O, zit dat zo !”.

Reputatie 7

Is het normaal dat een nieuwe set nog niet is aangemeld ?

Ik koop zoiets nooit nieuw, dus ik weet het echt niet. Het aanmelden kan wel eens een speurtocht zijn, tot het moment “O, zit dat zo !”.

Dat gebeurt inderdaad automatisch. Als je een (nieuwe) extra handset koopt dan moet je 'm wel een handje helpen: meld je nieuwe handset dan handmatig aan via het menu om deze te laten ‘pairen’ (aanmelden) op de basisstation.