Beantwoord

Heeft KPN een pulse tone convertor

  • 14 June 2019
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een omgebouwd oud telefoontoestel met draaischijf, is aangesloten op de modem en kan alleen oproepen ontvangen.
Mijn vraag: heeft kpn een pulse tone convertor zodat ik de draaischijf kan converteren naar DTMF

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 17 June 2019, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Marc64 . Welkom op het forum.
Leuk! Er gaat niks boven een mooi, oud telefoontoestel als je het mij vraagt :-)
Helaas hebben wij die apparatuur zelf niet. Gelukkig zijn er een hoop webwinkels die dit wel aanbieden. Ik hoop dat je daar vind, wat je zoekt.
Alleen gaat dat dus niet werken i.v.m. de traagheid v.d. draaischijf en dus de tijd tussen de tonen. Tenzij de converter het 'opzamelt' en dan achter elkaar ratelt. Maar of die er zijn....
Ik ga er van uit dat je nu voldoende weet, @Marc64 . Ik hoop in ieder geval dat je het aan de praat krijgt! Mocht je in toekomst nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Dit is hier al een aantal malen ter sprake geweest en er zijn ook simpele "werk er omheen oplossingen" aangedragen.
Ws reageerde de vraagsteller op een van die onderwerpen maar nu is dat na de afsplitsing niet meer zichtbaar .
Meestal wordt er dan een koppeling gegeven naar dat onderwerp, is dat alsnog mogelijk.

@Marc64 : Zoeken op dit forum is lastig, ik zal nog een poging doen.