Wat is er allemaal gebeurd :
Mijn vader heeft (of liever gezegd had) telefoon en digitenne van KPN.
Bij de omwisselactie van zijn oude digitenne kastje zijn de problemen begonnen.
Hij werd hiervoor door de klantenservice naar een kpn winkel gestuurd. Kastje meegekregen, geregeld dacht hij. Tot na ongeveer een week alleen 1, 2 en 3 nog werkte.
Klantenservice gebeld, activeren van het kastje kon niet. Om te 'helpen' is het abonnement van digitenne stopgezet. Het zou twee weken duren en mijn vader zou een kastje opgestuurd krijgen. Al die tijd geen televisie. Geplande bezorgdatum 2 augustus.
Vandaag is het 2 augustus. Het beloofde digitenne kastje is niet bezorgd. Nog veel erger, zijn telefoonaansluiting is per vandaag ook afgesloten. Mijn vader heeft contact gehad met de klantenservice, het zou 6 weken duren voor hij weer aangesloten kan worden.
KPN, dit kan niet waar zijn! Door deze opeenstapeling van fouten is mijn vader nu afgesloten van telefoon en televisie. Wie pakt de handschoen op en biedt hier een oplossing?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel