Beantwoord

Help, de telefoonaansluiting van mijn vader is ten onrechte afgesloten

  • 2 August 2019
  • 30 reacties
  • 1133 keer bekeken

Reputatie 1
Wie kan mijn vader helpen? Hij heeft nog nooit gebruikgemaakt van internet en gezien zijn leeftijd is dat ook niet meer haalbaar. Hij is dus voor vragen over zijn telefoon en digitenne abonnement volledig afhankelijk van de klantenservice. DIT GAAT NIET GOED, HELP!!!!

Wat is er allemaal gebeurd :
Mijn vader heeft (of liever gezegd had) telefoon en digitenne van KPN.
Bij de omwisselactie van zijn oude digitenne kastje zijn de problemen begonnen.
Hij werd hiervoor door de klantenservice naar een kpn winkel gestuurd. Kastje meegekregen, geregeld dacht hij. Tot na ongeveer een week alleen 1, 2 en 3 nog werkte.
Klantenservice gebeld, activeren van het kastje kon niet. Om te 'helpen' is het abonnement van digitenne stopgezet. Het zou twee weken duren en mijn vader zou een kastje opgestuurd krijgen. Al die tijd geen televisie. Geplande bezorgdatum 2 augustus.

Vandaag is het 2 augustus. Het beloofde digitenne kastje is niet bezorgd. Nog veel erger, zijn telefoonaansluiting is per vandaag ook afgesloten. Mijn vader heeft contact gehad met de klantenservice, het zou 6 weken duren voor hij weer aangesloten kan worden.

KPN, dit kan niet waar zijn! Door deze opeenstapeling van fouten is mijn vader nu afgesloten van telefoon en televisie. Wie pakt de handschoen op en biedt hier een oplossing?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 October 2019, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Helaas te vroeg gejuicht. Het modem is nog steeds niet goed te meten, helaas. Ik heb een escalatie collega gevraagd om dit op te pakken. Ik blijf het vandaag bewaken.
Reputatie 1
Erg jammer inderdaad. Maar, de afspraak met de monteur staat! Fijn dat je weer zo snel hebt kunnen handelen.
Vanmiddag tussen 15 00 en 17 00 uur komt de monteur langs en wordt het hopelijk opgelost.
De aansluiting gaat via een "varkensneus" telefoonsteker, die dingen hebben wel eens speling, dat kun je voelen, de vorken zijn te wijd.
In dat geval kun je 'm ietsje naar voren trekken en er iets achter stoppen.
Of open maken en de vorken ietsje dichtknijpen.

Dit slechte contact zou kunnen verklaren waarom het soms lijkt dat er verbinding is met het modem, vanuit het kpn systeem gezien

Maar de monteur zal er ws een ander doosje opzetten.
Ik ben heul benieuwd wat het euvel nu was/is.
Reputatie 1
Beste Erwin,

Er kwamen zelfs twee monteurs. Modem vervangen, aansluitingen bij de telefoon en in de meterkast vervangen. Opnieuw helaas zonder resultaat.
Morgen even contact over het gekozen vervolg?
Voor de meelezers. Dit is een hele zware en lange bevalling geworden. @W. G. en ik hebben via privéconversatie telkens contact gehad. Helaas zijn we érg veel obstakels tegengekomen. Momenteel is er een werkende telefoonverbinding die over glasvezel is geleverd. Daarnaast is er een digitenne abonnement dat actief is.
De onterechte kosten worden door mij vergoed.