Beantwoord

Hoe lang duurt het omzetten naar Belvrij Altijd

• 19 november 2013
  • 3 reacties
  • 4037 keer bekeken

Op 9 november heb ik telefonisch aangegeven het abonnement te willen wijzigen in Belvrij Altijd.

Er worden echter nog steeds belkosten in rekening gebracht.

Het lijkt me even een knopje omdraaien, dat hoeft toch geen tien dagen te duren?

Gaat de wijziging per direct in (dus 9 november) of pas bij het ingaan van de volgende abonnementsperiode (ca. 14 november)?

icon

Beste antwoord door KdeVries 4 december 2013, 12:13

Vandaag controleerde ik maar weer eens: sinds maandag kunnen we gratis bellen.

'k Weet niet of jij er nog achteraan gezeten hebt, maar in ieder geval lijkt het nu eindelijk voor elkaar.

Bekijk origineel

3 reacties

Vandaag controleerde ik maar weer eens: sinds maandag kunnen we gratis bellen.

'k Weet niet of jij er nog achteraan gezeten hebt, maar in ieder geval lijkt het nu eindelijk voor elkaar.

Reputatie 5
Badge +7
Beste KdeVries,

Normaliter zou een omzetting van je Beloptie heel snel geregeld moeten zijn en ook vanaf dat moment moeten ingaan. Zou je in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonummer willen sturen? Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bedankt voor je bemiddeling! :D

Ik heb inmiddels op 22 november bericht ontvangen. Ik had een tekst als deze verwacht:

“Excuses dat er iets is misgelopen. Ook bij een bedrijf als KPN kunnen fouten gemaakt worden. Wij hebben de fout hersteld en ervoor gezorgd dat met terugwerkende kracht uw nieuwe abonnement per 14 november ingaat”.

Maar in plaats van excuses alleen een mededeling dat de wijziging binnen drie dagen wordt verwerkt. We zijn nu een week verder en er worden nog steeds tikken in rekening gebracht.

Is er alweer iets mis gegaan? Ik snap niet goed waarom KPN zo met z’n klanten omgaat.

Vriendelijke groeten,

Klaas de Vries

Reageer