Beantwoord

Hoe onbeperkt is onbeperkt?

  • 2 January 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

“Bel onbeperkt altijd” klinkt mooi, maar is dit ook echt zo? Bij sommige providers krijg je dan 1500 of 3000 belminuten per maand, terug vertaald is dat gemiddeld ongeveer 50 tot 100 minuten per dag. Hoe dat bij KPN zit kan ik nergens op de site terug vinden, maar ook zij zitten bij dat groepje providers die voor valse informatieverstrekking een forse boete hebben gekregen…….. Ik word dan wel nieuwsgierig, want in mijn beleving zou er aan het begrip “onbeperkt altijd” geen cijfers moeten hangen. En de plaatsen waar dit geldt zouden duidelijk aangegeven moeten staan. Wie weet hier meer over?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 January 2020, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Dun, welkom op het forum. 

Ik zal het kort houden.: bij ons is hier geen sprake van. Knal je telefoon maar aan en laat die onbeperkte minuten gaan. :wink:

:ghost:  Dank, Alex_P, daar word ik inderdaad blij van. Geldt dat alleen voor heel Nederland, zowel vast al smobiel?  Of beter nog, geldt dit voor heel de EU? Het allerbeste zou zijn wanneer dit geldt voor de hele wereld, maar dat lijkt me wat veel gevraagd.

Side note

Het data deel is niet zo onbeperkt, 5 GB per dag wel gratis uitbreidbaar steeds met 1 GB in mijn boek is dat niet onbeperkt. De providers zeggen dat ze dit  doen om misbruik te voorkomen.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, helemaal niet. Goede vraag wel. Dit hangt af van je abonnement, als het binnen je bundel valt kun je hier gebruik van maken wat mobiel betreft. Voor de vaste lijn: