Beantwoord

Hoe vaak worden aangetekende brieven op postbus 10293 1301AG Almere afgehaald door KPN

  • 4 September 2019
  • 9 reacties
  • 474 keer bekeken

Vorige week donderdag 29 aug. 2019 heb ik een aangetekende brief gestuurd aan postbus 10293 1301AG in Almere. Dit als reactie (klacht) op een brief die ik van KPN heb gekregen op 8 augustus 2019. Het postbusnummer komt van de enveloppe waarin deze brief zat. Ik kan zien dat de brief vrijdag is afgeleverd bij de postbus, maar de brief is nog niet afgehaald. (woensdag 4 sept. 2019) Is dit tactiek, om aangetekende brieven te laten liggen?
icon

Beste antwoord door JB22_ 4 September 2019, 18:59

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat je geen reactie hebt ontvangen, omdat je hier https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm het postadres t.a.v. klachten terug kunt vinden.
Als ik een brief krijg van KPN en daar staat een postbusnummer op vermeld, dan verwacht ik dat ik kan reageren via dit postbusnummer op deze brief!
Reputatie 7
Was die brief wel van KPN of zat daar wellicht een minder betrouwbare club achter?
Dit was een officiële brief van KPN, waarin ook alle ISDN MSN's in genoemd zijn. Ook het telefoonnummer wat in de brief genoemd wordt 0800-0502 is een KPN nummer.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @MvdM123. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op jouw aangetekende brief. Wij (KPN Forum) kunnen helaas niet achterhalen waarom deze brief nog niet is afgehaald. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met het nummer 0800-0502. Deze afdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur, zodat jouw klacht alsnog in behandeling kan worden genomen.
Zelfs na bijna 3 weken heeft KPN blijkbaar niet de moeite genomen om mijn aangetekende brief op postbus 10293 1301AG in Almere af te halen. Dit postbusnummer is genoemd op een brief van 8 augustus. Ik verwacht dat als een reactie op deze brief stuur deze ook wordt gelezen. Het kost mij tijd en bovendien 8.45 aan kosten. Dat KPN vervolgens niet het fatsoen heeft om deze af te halen vind ik ver beneden pijl! Ik verwacht ook van KPN eeen vergoeding voor deze kosten, aangezien ze niet hebben gedaan wat ze hebben beloofd!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MvdM123. Ik zie dat een collega van de klachtenafdeling inmiddels contact met jou heeft opgenomen en dat jullie er samen zijn uitgekomen. Het abonnement is per direct opgezegd. Ik zie ook dat er verder geen coulances zijn toegekend. Helaas kan ik dat ook niet doen.

Beste @Vikash , ik ben ook op zoek naar het Postbus nummer  maar ik kan het niet vinden op de website die u aan geeft. Kunt u voor mij het postbus nummer etc aangeven? MVG

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DMMiddenbeemster. Op onze website staat dat je een klacht kan of vraag per post indienen op het onderstaande adres:

Klantenservice KPN, Postbus 13500, 9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Reageer