Vraag

Hoge facturen voor vast bellen

  • 23 February 2021
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Facturen

Mijn schoonmoeder van 92 moet voor de vaste aansluiting  2-maandelijks rekeningen betalen tussen de € 100,00 en € 128,00.

Die bedragen beginnen in 2019 nadat de KPN, nabij het Zorgcentrum waar zij woonachtig is, werkzaamheden aan het verrichten was. In die tijd was zij enig tijd telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk bleek dat de verbinding bij appartement ander appartement in dat Zorgcentrum uit kwam. Dit is na een aantal weken goed gekomen, alleen sindsdien de hoge rekeningen. Zij woont al jaren in dat Zorgcentrum maar heeft nog nooit een factuur gezien. Nu is mijn vraag of het mogelijk is de facturen over 2019 tot op heden te mogen ontvangen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Schoonmoeder, welkom op het KPN forum. Ik kijk graag even met je mee. Zou je de contactgegevens (van je schoonmoeder) nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Moet ik mijn eigen profielgegevens wijzigen?

Reputatie 7
Badge +10

"toe kunnen voegen”  is iets anders dan je eigen gegevens veranderen.

Er zijn wel een aantal afgeschermde velden die voldoende ruimte hebben om het aan te vullen.

Als ik de mogelijkheid van toevoegen heb in mijn profiel, had ik daar gebruik van gemaakt. Ik ben hier volledig nieuw in, Ben het niet tegen gekomen.

Reputatie 7
Badge +10

Je kunt de regels in die velden toch gewoon naar eigen inzicht uittikken?
Onder “Titel”- “Persoonlijke opmerkingen”. Dat zijn allemaal privé velden.

Daar is ruimte genoeg.

Gevraagde vermeld onder opmerkingen. Hopelijk is dit voldoende.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Schoonmoeder, ik heb toch echt gegevens nodig zoals postcode / huisnummer / klantnummer. Je kunt dit hier toevoegen!

Ik heb álle gegevens van mijn moeder op de regel (eigenlijk vak) persoonlijke opmerkingen gezet. Op de volgende wijze:

Haar naam; straat met huisnummer; postcode; woonplaats; mobiel nummer; laatste cijfers iban.

Je kunt véél meer kwijt in dat vak dan de lengte van dat vak ! :wink: . Zie maar het vakje ‘over mij’ in mijn profiel: https://forum.kpn.com/members/peterg-147447

Gevraagde staat er in.