Hoge kosten opzeggen KPN

• 9 June 2012
  • 3 reacties
  • 10843 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Wederom een geschrokken klant van de KPN.

Wij waren zeer verrast dat de KPN zonder enige aankondiging 250 euro in rekening gaat brengen omdat we over zijn gestapt naar een andere provider. We hebben netjes een brief van KPN ontvangen met daarin een bevestiging van de overstap, maar verder helemaal niets over kosten of 1 jaar opzegtermijn. In onze beleving hebben we gewoon een contract voor onbepaalde tijd. Wij hebben nergens onze goedkeur voor gegeven omtrent omzetten naar jaarcontract.

Ook ik richt mij nu aan 'Daan', in de hoop dat de KPN deze kosten gaat crediteren.

Wij zijn voornemens de echte kosten voor onze rekening te nemen zoals deze op de eindfactuur vermeld staan, maar laten de 250 euro toch echt achterwege.

Dus KPN, neem graag contact met ons op hoe we dit gaan oplossen. Wij vinden het zeer schandelijk dat jullie omgaan met klanten. Ongeacht of men opzegt.

Wij sluiten dus ook in de rij van 'opzegtermijn kosten' aan. Wij zijn zelfs voornemens om juridische stappen te gaan ondernemen als de KPN niet met een normale eindfactuur gaat komen. Zal mij ook niets verbazen als we een onderwerp bij programma's als Kassa en Tros Radar gaan zien op den duur.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Beste RHP,

Spijtig om te lezen dat het zo loopt. Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toe sturen.

Dan ga ik naar het probleem kijken.

Met vriendelijke groet,

Daan

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het opzeggen. Wat is de normaal gehanteerde opzegtermijn nadat je bijvoorbeeld 1 jaar abonnee bent geweest? Bij mijn weten mag er tegenwoordig niet 'stilzwijgend' verlengd worden.

Ik neem aan dat er bij opzegging na bijvoorbeeld 1 jaar geen extra (opzeg) kosten worden gehanteerd.

Wij zijn vandaag door de KPN gebeld en er is vanuit de KPN een prima voorstel gekomen om dit 'probleem' op te lossen. Wij zijn hier heel content mee.

Het is wel zo 'netjes' om dit ook te melden op het forum.

Reageer