Beantwoord

Hoog factuur bedrag helpdesk KPN

  • 5 May 2019
  • 8 reacties
  • 399 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo
Na het speuren op Internet ben ik erachter gekomen dat het nummer 00319068666 gebruikt wordt door KPN. Kon een bedrag van 20,83 niet verklaren. Ik had problemen met mijn KPN Box (hoge pieptoon uit de box wat zeer hinderlijk was) en daar rekent KPN mij 20,83 voor (ca 20, lange wachttijd).
Wordt nu tijd om over te stappen!!
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 May 2019, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Moeilijk contact te krijgen d.m.v. simpel email aan KPN waarin de vraag gesteld kan worden.
Reputatie 7
Je weet dat het telefoonnummer van KPN 0800 - 0402 is? Kun je gewoon gratis bellen. Hier staan alle contactmogelijkheden.

Het nummer wat jij hebt gevonden is een zogenaamde nummer informatie dienst, zij verbinden jou door met KPN. En die doorverbindkosten + de minuten dat je via hun met KPN hebt gebeld moet je aan die ‘dienst’ betalen. Dit is geen rechtstreeks nummer van KPN.
Moeilijk contact te krijgen d.m.v. simpel email aan KPN waarin de vraag gesteld kan worden.


Telefoon, brief, chat, forum! E-mail wordt door heel veel bedrijven niet meer gebruikt.
Reputatie 7
Badge +22
Beetje raar dat je aan overstappen denkt, dat nummer heb je zelf gebeld, en KPN heeft 0800 04 02, en als je verder had gekeken kost dat nummer € 0,90 per minuut!


Dit kun je KPN niet aanrekenen! Beetje makkelijk vind je ook niet?
Reputatie 7
Badge +21
Om je tegen deze kosten te beschermen, kan je 0900, 0906 en 0909 nummers blokkeren in Mijn KPN
Wel apart trouwens, dat deze helpdesk een 0906 (erotiek) nummer heeft 🤔

Reputatie 7
Badge +22
Wel apart trouwens, dat deze helpdesk een 0906 (erotiek) nummer heeft 🤔



Ja nu je zegt @RBxx, dat valt me ook op! Vraag me af of die 0906 nummer wel haaks is, € 0,90 ct/pm. En dan doorgeschakeld worden naar KPN of na wie dan ook, en die € 0,90 ct/pm blijft maar doordraaien. Terwijl die gewoon 0800 - 04 02 had kunnen bellen, was het nog gratis ook! Ik vind dit een vreemde topic, ik heb hier geen vertrouwen in.
Nummer was doorgegeven door iemand van de helpdesk! Probleem is inmiddels keurig opgelost door KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Elp, wat een vervelende situatie! Ik zie dat je hier al heel veel correcte en nuttige informatie hebt gekregen. Nog even op een rij:

  • het telefoonnummer is inderdaad niet van KPN. Het is een doorschakelnummer van een bedrijf die jouw gesprek doorschakelt naar KPN en hier vervolgens geld voor vraagt.
  • je kunt deze 0906- en andere nummers blokkeren voor je vaste aansluiting via je MijnKPN account.
  • je kunt deze nummers via mij blokkeren voor je 06-nummer.
Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat je het me weten?