Vraag

Huistelefoon blijft bezet?

  • 29 January 2019
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Hi @Mevr. A, welkom! Net als Peter klinkt het wel alsof het probleem in het toestel zit. Dan is inderdaad de makkelijkste test om een (compleet) ander toestel op het modem aan te sluiten. Het volledige toestel een paar minuten stroomloos maken wil ook vaak helpen. Laat je weten of het is gelukt?
Hi Paul wij hebben ook dit probleem, helaas met een heel nieuwe telefoon weer precies het zelfde. Enig idee wat ik nog kan proberen? Provider zegt dat alles in orde is.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, Houwie
Heb je hetzelfde telefoonkabeltje gebruikt!!!??? Vervang die anders eens.

of

Probeer eens de andere phone poort v.h. modem ...

of

Verder ben ik benieuwd welke Experiabox je thuis hebt staan.
Hoi, Houwie
Heb je hetzelfde telefoonkabeltje gebruikt!!!??? Vervang die anders eens.

of

Probeer eens de andere phone poort v.h. modem ...

of

Verder ben ik benieuwd welke Experiabox je thuis hebt staan.

hoi Peter, ik ga het proberen. Het is eigenlijk niet mijn probleem maar dat van mijn schoonouders. Maar de snappen er helemaal niets van, vandaar dat ik even ben gaan googlen en ik deze post tegen kwam. Mijn schoonouders hebben de telefoon via Tele2. Dus ik gaan experia box. Maar die eerste twee opties kan ik zeker even proberen. Ik ga morgen even naar ze toe om het eea te proberen. Ik laat het je weten of het lukt. Dank voor je hulp alvast.
OOOooooh, Tele2. Die hebben die naam niet voor het modem.

TIP: neem je eigen vaste toestel mee om daar even aan te sluiten! 😉
Doet die het daar ook niet, dan ligt het aan het modem. En zul je dus contact moeten opnemen ... met Tele2, dus. Hier is het KPN.
OOOooooh, Tele2. Die hebben die naam niet voor het modem.

TIP: neem je eigen vaste toestel mee om daar even aan te sluiten! 😉
Doet die het daar ook niet, dan ligt het aan het modem. En zul je dus contact moeten opnemen ... met Tele2, dus. Hier is het KPN.

Hi ik ga misschien vanmiddag even bij ze uitproberen. En ja ik neem mijn vaste toestel mee hahahaha
Hoi @houwie1808 . Vanuit KPN kan ik je helaas niet helpen. Mocht het met de tips van Peter nog niet werken raad ik je aan om het tele2 forum te bezoeken: https://forum.tele2.nl/