goededag ik heb contenu een gesprekstoon van mijn huis telefoonÂ
vanaf gesteren avond ik zit wel met een moeder van 89 jaar ze kan niet bellen of gebeld worden wat te doen nu
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelgoededag ik heb contenu een gesprekstoon van mijn huis telefoonÂ
vanaf gesteren avond ik zit wel met een moeder van 89 jaar ze kan niet bellen of gebeld worden wat te doen nu
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelGoedemiddag
goededag ik heb contenu een gesprekstoon van mijn huis telefoon
Kijk eens of de hoorn er wel goed op ligt?
Gebeurt wel vaker dat een telefoon niet goed is opgehangen, nadat een gesprek is beëindigd.
Kun je (met een andere telefoon op dezelfde lijn) niet meer bellen of gebeld worden.
Is dat wel wel goed afgerond, zet de modem/router dan eens een keer uit, en weer aan.
(Van de stroom af, en weer inschakelen). In het uiterste geval een keer een reset.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.