Beantwoord

huistelefoon constant ingesprek

  • 18 August 2021
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

goededag ik heb contenu een gesprekstoon van mijn huis telefoon 

vanaf gesteren avond ik zit wel met een moeder van 89 jaar ze kan niet bellen of gebeld worden wat te doen nu

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 August 2021, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @toon van nijnatten, het snelste kan men in actie komen door contact op te nemen met de klantenservice. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.” 

Je wordt het snelste geholpen via de klantenservice 0800-0402 

Reputatie 7
Badge +10

goededag ik heb contenu een gesprekstoon van mijn huis telefoon

Kijk eens of de hoorn er wel goed op ligt?

Gebeurt wel vaker dat een telefoon niet goed is opgehangen, nadat een gesprek is beëindigd.
Kun je (met een andere telefoon op dezelfde lijn) niet meer bellen of gebeld worden.

Is dat wel wel goed afgerond, zet de modem/router dan eens een keer uit, en weer aan.
(Van de stroom af, en weer inschakelen).  In het uiterste geval een keer een reset.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm