Beantwoord

huistelefoon opzeggen

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik wil mijn huistelefoon opzeggen. Deze doet het niet meer en ik koop ook geen ander meer. 
 

icon

Beste antwoord door PeterG 20 July 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Elsbouwmeester,

Via MijnKPN is dit makkelijk zelf aan te passen. Door de te kiezen voor producten → Thuis → extra opties wijzigen of toevoegen → bellen. Dan zal thuisbellen uitgezet worden en verliest u het telefoonnummer.

Weet je zeker dat het toestel zelf defect is?

Heb je vaste telefoon samen met internet van KPN? Dan kun je het bij “internet + bellen (+ tv)” en bij Hussel uit je abonnement halen via MijnKPN.

Heb je “Alles in één” dan maakt het deel uit van het abonnement en kan het er niet uit. Dan alleen door te switchen naar het Hussel abonnement. (maar dan ben je niet altijd goedkoper uit).

Heb je alleen vaste telefoon via KPN en dus geen internet dan is het een PSTN abonnement. Dit kan je opzeggen door te bellen naar KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elsbouwmeester, ik zie dat @ChrisWissink en @PeterG je al het één en ander hebben uitgelegd over de mogelijkheden van het opzeggen, is het inmiddels gelukt of kan je hier verdere hulp bij gebruiken? Hoor het graag!

Ik heb telefonisch contact gehad en moet nu in orde zijn met opzeggen huistelefoon

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn! Dank dat je het nog even laat weten :slight_smile: