Beantwoord

ik kan mijn online faktuur vast bellen niet meer inzien, hoe kan dit?

  • 3 July 2012
  • 3 reacties
  • 10761 keer bekeken

Hallo, sinds kort kan ik online mijn fakturen voor vast bellen niet meer inzien. Mijn mobiele rekeningoverzichten zijn wel beschikbaar. Kan iemand mij helpen? Info bij de kpn werkt niet goed, de verbinding wordt steeds verbroken....

icon

Beste antwoord door demie1000 4 July 2012, 13:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ben je toevallig overgestapt naar internet plus bellen ?

nee, ik ben niet overgestapt naar internet plus bellen. Wel hebben we inmiddels een contractovername gedaan van prive naar zakelijk. Maar voor de contractovername kon ik al mijn gegevens van de vaste telefonie niet meer inzien. Zowel prive als zakelijk kan ik inloggen, maar het resultaat is hetzelfde. Ik zie alleen mijn mobiele rekeningen.

Reputatie 6
Badge +7
Als je bent overgestapt naar zakelijk moet je een nieuwe gebruikersnaam aanmaken bij de zakelijke markt, daar kun je dan je telefoon nummer laten koppelen zodat je de gesprekskosten / rekening online kunt bekijken, als het goed is heb je een code per brief gehad om dit aan te maken

https://www.kpn.com/prive/zakelijk/mijnkpn/registratie.htm

Reageer