Beantwoord

ik kan niet bellen en gebeld worden

  • 24 December 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Bij nieuwe abonnement (klein zakelijk incl. internet + bellen) die is ingegaan deze mandag 20 december heb ik 2 telefoons verhuisd (een van KPN EEN andere van thuis bellen analoog KPN ) . Nu begrijp ik dat portering van nummers wat kan duren en ik niet kan bellenĀ  en niet gebeld kan worden.

Kan KPN extra nummer geven voor gebruik tijdelijke deze overgang periode?Ā 

Ik heb wat gelezen en ik schrik dat sommige paar manden wachtenĀ  ?

Kan ik alles terugĀ  draaien? Ik kan en ik wilĀ niet zonder telefoon zitten.

Ā 

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Maurice85 25 December 2020, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Beste @JustasĀ 

Ā 

Aangezien het hier om een zakelijk abonnement gaat kunt u het beste contact opnemen via hetĀ zakelijke forumĀ van KPN.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Justas, welkom op ons forum en goed dat je aan de bel trekt. Ervaar je op dit moment nog problemen met de telefonie, of is het intussen opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel. Zou je dan ook alvast jouwĀ profielĀ volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!