Beantwoord

Kosten in rekening gebracht voor gebeld worden op vaste telefoon

  • 18 October 2019
  • 6 reacties
  • 1227 keer bekeken

IK  WORD GEBELD ,waarom moet IK  BETALEN

Admin: eigen topic gemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door wjb 18 October 2019, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Werd je gebeld op de vaste lijn of op een mobiele telefoon?

Als het een mobiele telefoon was, was je op het moment dat je gebeld werd buiten de EU?

Op de vaste lijn, 

Reputatie 7

Als jij gebeld wordt op jouw vaste lijn, dan mogen daar geen kosten voor in rekening gebracht worden.

Als dat wel het geval is, dan zal KPN dat dus moeten corrigeren.

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van jouw factuur waar die kosten voor in rekening gebracht zijn. Wel even alle persoonlijke informatie wegpoetsen en ook het laatste gedeelte van de telefoonnummers.

Sta je op de vaste lijn doorgeschakeld? Die doorgeschakelde gesprekskosten zijn voor jouw en niet voor de beller.

Ook het beluisteren van je voicemail gaat tegen standaard beltarief. Bij KPN € 0,14 per minuut (starttarief ook 14 cent).

wjb en PeterG dank jullie voor de reactie !

Ik ben blij dat ik deze vraag kan stellen, verder heb ik de ballen verstand van 

dit fenomeen computer . Mijn schoonzoon moet de factuur controleren.

vriendelijke groet oma Willeke 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Oma Willeke, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom hier. Wat gek dat er kosten zijn berekend terwijl je gebeld werd op je vaste telefoon. Goed dat je je vraag hier stelt, zodat onze behulpzame forumgebruikers en wij je daarmee kunnen helpen.

Ik begrijp dat je schoonzoon je helpt met het nakijken van de factuur. Dat is fijn en dat lijkt me een goed idee. Laat je ons weten wat hij ontdekt heeft? Ik hoor het ook graag als je er nog vragen over hebt.