Beantwoord

In gesprek toon op vaste telefoon!

  • 22 February 2019
  • 5 reacties
  • 6750 keer bekeken

Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn Vaste telefoon: als ik wil bellen dan krijg ik {in gesprek toon}

ik bel via experiabox V10! ik heb internet, bellen en televisie pakket kan iemand mij helpen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door DEdrummer42 24 February 2019, 17:28

Bekijk origineel

5 reacties

Zie je je telefoonnummer wel terug in je modem, zo nee, reset de modem dan eens.
Zo ja, reset je telefoon dan eens indien mogelijk of probeer een ander telefoonsnoer of een andere telefoon.
Hoi Jan-D, ik zie mijn telefoonnummer in mijn telefoon NIET in de modem sinds wanneer kun je een telefoon resetten?

Groetjes van Ivo!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @dedrummer, Wat lastig dat je een gesprekstoon hoort wanneer je gebruik wilt maken van je vaste lijn. Aan de hand van je gegevens zie ik dat je donderdag contact hebt gehad met onze klantenservice over problemen met internet? Had je daarvoor ook al problemen met je telefonie of pas daarna? Ik heb je telefoongegevens opnieuw gesynchroniseerd. Wil je testen of je weer kunt bellen?
Hallo @Marina, telefoon doet het weer!

Op dinsdag 19 Februari is er een monteur geweest om mijn internet te versnellen, hij controleerde ook mijn vaste telefoon die deed het op dat moment NIET! Ook niet toen hij met een doormeetapparaat de telefoon door meette hij ging met klantenservice, bellen er werd druk overlegd waarop de monteur voorstelde om de box om te ruilen. OP donderdag 21 heb de box bij karwei opgehaald aangesloten na een tijdje probeerde ik mijn telefoon, die gaf een kiestoon aan even later belde ik met mobiel met julle

Gelukkig doet de telefoon het weer!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @DEdrummer42, Wat fijn dat de telefoon het weer doet. En wat prettig dat er een monteur langs is geweest om je internet te versnellen. Alles werkt nu weer optimaal? Als je er nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag 🙂

Reageer