Beantwoord

In gesprekstoon telefonie

  • 30 januari 2019
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Mijn huistelefoon blijft een in gesprektoon geven, enig idee? Mijn huistelefoon gebruik ik niet veel, dus ik dacht dat deze kapot was. Ik heb een nieuwe set gekocht, maar het probleem blijft.

admin: eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 4 februari 2019, 12:07

Dank Daarvoor! Ik heb alles doorgemeten. Het nummer dat eindigt op 68 staat op Phone 1 geregistreerd. Het kabeltje naar jouw nieuw (dect?) telefoon/basisstation moet dus in Phone 1 ( groene poort ). Zo te zien heb jij recentelijk een v10a gekregen. Hiervan is bekend dat die soms kuren hebben met telefonie. Een herstart van het modem zou het moeten oplossen. Kun je de stroom er 2 minuten vanaf halen?
Mocht het dan nog niet werken, wil ik dat graag van je weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Hnsvdvliet Welkom op het forum.
Waar is je telefoon op aangesloten? Op de experiabox? Of is het nog een zogenaamde analoge lijn? Als je gebruik maakt van een experiabox zal de telefoon aangesloten moeten worden op één van de groene poortjes. Hoogstwaarschijnlijk phone 1.
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan meet ik del lijn door!
Ik heb een profiel aangemaakt
Reputatie 7
Badge +18
Dank Daarvoor! Ik heb alles doorgemeten. Het nummer dat eindigt op 68 staat op Phone 1 geregistreerd. Het kabeltje naar jouw nieuw (dect?) telefoon/basisstation moet dus in Phone 1 ( groene poort ). Zo te zien heb jij recentelijk een v10a gekregen. Hiervan is bekend dat die soms kuren hebben met telefonie. Een herstart van het modem zou het moeten oplossen. Kun je de stroom er 2 minuten vanaf halen?
Mocht het dan nog niet werken, wil ik dat graag van je weten!
Alles lijkt nu te werken
Reputatie 7
Badge +18
Top! Dank voor je reply! Als er nog andere vragen zijn, stel ze gerust!

Reageer