Beantwoord

In gesprekstoon telefonie

  • 30 January 2019
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn huistelefoon blijft een in gesprektoon geven, enig idee? Mijn huistelefoon gebruik ik niet veel, dus ik dacht dat deze kapot was. Ik heb een nieuwe set gekocht, maar het probleem blijft.

admin: eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 February 2019, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Hnsvdvliet Welkom op het forum.
Waar is je telefoon op aangesloten? Op de experiabox? Of is het nog een zogenaamde analoge lijn? Als je gebruik maakt van een experiabox zal de telefoon aangesloten moeten worden op één van de groene poortjes. Hoogstwaarschijnlijk phone 1.
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan meet ik del lijn door!
Ik heb een profiel aangemaakt
Dank Daarvoor! Ik heb alles doorgemeten. Het nummer dat eindigt op 68 staat op Phone 1 geregistreerd. Het kabeltje naar jouw nieuw (dect?) telefoon/basisstation moet dus in Phone 1 ( groene poort ). Zo te zien heb jij recentelijk een v10a gekregen. Hiervan is bekend dat die soms kuren hebben met telefonie. Een herstart van het modem zou het moeten oplossen. Kun je de stroom er 2 minuten vanaf halen?
Mocht het dan nog niet werken, wil ik dat graag van je weten!
Alles lijkt nu te werken
Top! Dank voor je reply! Als er nog andere vragen zijn, stel ze gerust!
Reputatie 1
Badge

Ik heb eenzelfde probleem met een Philips DECT telefoon (weet zo niet uit mijn hoofd welk type). Sinds 1 week standaard in gesprek en heb ook een andere set aangesloten en die gaf hetzelfde probleem. Ik heb ook al de stroom eraf gehad, maar tot nu toe zonder resultaat. Het lijkt me dus niet aan de telefoon te liggen, maar ik weet niet hoe dit op te lossen.

Ik heb eenzelfde probleem met een Philips DECT telefoon (weet zo niet uit mijn hoofd welk type). Sinds 1 week standaard in gesprek en heb ook een andere set aangesloten en die gaf hetzelfde probleem. Ik heb ook al de stroom eraf gehad, maar tot nu toe zonder resultaat. Het lijkt me dus niet aan de telefoon te liggen, maar ik weet niet hoe dit op te lossen.

Hallo @ceccoschisano je hebt al een topic geopend over dit onderwerp en breekt nu in in een ander topic, zullen we het bij je eigen topic houden?

 

Reputatie 1
Badge

@JanD Dat is prima, ik zag hier te laat dat dit bericht 3 jaar oud was 😬