Beantwoord

in gesprektoon bij uitbellen

  • 16 July 2021
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Vaste telefoon geeft in gesprek toon bij uitbellen: reset en herstart meerdere malen geprobeerd 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 July 2021, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Ellendelon . Welkom op het forum.

Hiervoor kun je het beste bellen met 0800 0402. Daar krijg je directe hulp en kan de collega gelijk actie ondernemen.

Uiteraard mag het ook via het forum maar bij ons duurt het wel een stuk langer. (en wij zijn niet permanent bemand)

Mocht je hier geholpen willen worden kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Ik kan niet bellen dus dat lukt niet, gelijk in gesprek 

Dat zou dan even met een mobiel moeten, @Ellendelon .

Is jouw telefoon via het modem (de experiabox) aangesloten? Of is het een analoge lijn ?

In het eerste geval: Heb je geprobeerd om zowel de experiabox als het dect/basis station even te herstarten?