Inkomende buitenlandse nummers blokkeren

  • 6 December 2019
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Het bericht is al een jaar oud maar wij worden ook doodziek van onbekende oproepen.

wat is de (echte) reden dat je dit als klant enĀ gebruiker van een nummer niet zelf kan beslissen??

KPN beslist nu als provider dat we hiermee geconfronteerd moeten worden TERWIJL WIJ DIT NIET WILLEN.

klant is koning?ā€¦..šŸ¤£

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


7 reacties

Als je een beetje handig bent kun je met een oud type fritzbox een en ander regelen. KPN is nog niet zo ver, of wil gewoon niet.

Reputatie 7
Badge +22

Als je een beetje handig bent kun je met een oud type fritzbox een en ander regelen. KPN is nog niet zo ver, of wil gewoon niet.

Ik vind dat KPN de klant de mogelijkheid moet geven om het te kunnen blokkeren via de modem! Ik heb de V10, daar wil ik die functie ook graag!Ā 

Reputatie 7
Badge +17

@AlbertboontjesĀ Welkom op ons Forum en @Nico7Ā Bedankt voor de informatie. Helaas is er vooralsnog geen mogelijkheid om anonieme bellers te blokkeren in de Experiabox.
De tip die @wjbĀ destijds gaf om de anonieme beller in de vaste telefoon op te slaan als 0000000000 en gĆ©Ć©n ringtone toe te wijzen kan eventueel een oplossing bieden.Ā 
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kan. @Dennis SchreveĀ is de tip van wjb ook iets voor jou?

Reputatie 7
Badge +22

@AlbertboontjesĀ Welkom op ons Forum enĀ @Nico7Ā Bedankt voor de informatie. Helaas is er vooralsnog geen mogelijkheid om anonieme bellers te blokkeren in de Experiabox.
De tip dieĀ @wjbĀ destijds gaf om de anonieme beller in de vaste telefoon op te slaan als 0000000000 en gĆ©Ć©n ringtone toe te wijzen kan eventueel een oplossing bieden.Ā 
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kan.Ā @Dennis SchreveĀ is de tip van wjb ook iets voor jou?

Nee daar kan ik helaas niks mee, ik kan geen anonieme bellers blokkeren. Ik denk ook dat niet iedere telefoon deze functie heeft.

Reputatie 7

De tip dieĀ @wjbĀ destijds gaf om de anonieme beller in de vaste telefoon op te slaan als 0000000000 en gĆ©Ć©n ringtone toe te wijzen kan eventueel een oplossing bieden.Ā 
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kan.Ā @Dennis SchreveĀ is de tip van wjb ook iets voor jou?

De tip was om de ringtone "silent" te installeren, het te blokkeren nummer in de contacten op te nemen en te koppelen aan die ringtone. (Zie bijvoorbeeldĀ dit bericht, dit bericht en dit bericht)

Maar dan moet je wel een telefoon hebben waar je ringtones op kunt installeren.

Reputatie 7
Badge +22

De tip was om de ringtone "silent" te installeren, het te blokkeren nummer in de contacten op te nemen en te koppelen aan die ringtone. (Zie bijvoorbeeldĀ dit bericht, dit bericht en dit bericht)

Maar dan moet je wel een telefoon hebben waar je ringtones op kunt installeren.

En die heb ik dus niet!Ā :sunglasses:

Reputatie 7

En hier nog even een verwijzing naar het topic over die anonieme nummers van lang lang geleden.Ā :wink:

Ā 

Reageer