Beantwoord

Inkomende buitenlandse nummers blokkeren vanwege overlast

• 14 juli 2018
  • 2 reacties
  • 7647 keer bekeken

Beste KPN,

Ook wij worden inmiddels bestookt met telefoontjes van buitenlandse oplichtingsbedrijfjes, zeer storend en soms meerdere keren op een dag. Ons nummer is geheim en dat is niet zonder reden, vooral om verlost te zijn van vervelende verkopers waar ik niet op zit te wachten. Vreemd vind ik het dan toch dat met de huidige techniek het niet mogelijk is volgens KPN om inkomend buitenlands telefoonverkeer te blokkeren. Het uitgaande verkeer is wel te blokkeren middels een instelling, dan moet toch zeker ook het inkomende verkeer geblokkeerd kunnen worden denk ik dan. Niets is onmogelijk met de techniek van nu.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 juli 2018, 08:31

Goedemorgen Nico, bedankt voor jouw bericht!
Helaas is dat op dit moment nog niet van toepassing, we kunnen nog steeds inkomende buitenlandse nummers niet blokkeren. Uitgaande blokkade kan wel, dat is een keuze die je maakt. Maar inkomend is niet altijd alleen maar overlast, en dat is lastig omdat je dan echt alle buitenlandse nummers gaat weren.. Er zijn wel enkele tips wat betreft telefonische overlast, die kan je hier vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/inkomende-nummers-blokkeren-443101
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Nico, bedankt voor jouw bericht!
Helaas is dat op dit moment nog niet van toepassing, we kunnen nog steeds inkomende buitenlandse nummers niet blokkeren. Uitgaande blokkade kan wel, dat is een keuze die je maakt. Maar inkomend is niet altijd alleen maar overlast, en dat is lastig omdat je dan echt alle buitenlandse nummers gaat weren.. Er zijn wel enkele tips wat betreft telefonische overlast, die kan je hier vinden.

Reageer