Beantwoord

Inloggen Mijn KPN met alleen telefonie

  • 17 August 2019
  • 6 reacties
  • 1121 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem in dezelfde situatie. Heb bovenstaand advies gevolgd, maar geen telefoontje met code gekregen. werkt bij mij dus niet. Ook alleen mobiele gegevens te zien bij mijn produkten.
Ik ben al decennia klant en krijg wel de rekeningen, ben dus zeker bekend bij KPN :-)

Admin: Eigen topic aangemaakt n.a.v. reactie in dit topic.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 August 2019, 16:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Piccolo. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw vaste telefoon abonnement te koppelen aan Mijn KPN. Zou je als op "Thuis" willen klikken,


en daarna aangegeven dat je op dit moment niet thuis bent en op "hier" willen klikken? Als het goed is krijg je daarna de mogelijkheid om het klantnummer van de vaste telefoon in te vullen en is je product gekoppeld.



Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
@Vikash Als dit een 'oude' analoge PSTN verbinding betreft, dan kan deze toch niet worden toegevoegd aan MijnKPN ?

Je collega Alex_P geeft er meer informatie over in dit topic: koppelen in MijnKPN van analoge lijn

Ik zag deze discussie al eerder in de afgesplitste topic(s)
Nee, dit lukt niet bij een oude vaste verbinding. Heb al contact gehad met KPN, ze zouden het nog eens onder de aandacht brengen.
je kunt zo niets meer digitaal regelen rond thuisbellen. En dit invoeren zonder communicatie er over. Slechte zaak van KPN. Alleen met een all in contract met internet tel je kennelijk mee.
Reputatie 7
Badge +21
Dat klopt inderdaad, dit kan alleen wanneer het om een VoIP only abonnement gaat. Het is helaas niet mogelijk wanneer het om een 'oudere' analoge lijn (PSTN). Met dit formulier kun je de factuurinstellingen inzien en wijzigen voor je vaste telefoonnummer(PSTN).
Bedankt, maar daar hoeft niets aan te veranderen. Ik wil gewoon net als eerst mijn oudere facturen digitaal kunnen opvragen in mijn KPN id.
maar dat kan dus niet meer. Hopelijk dat KPN daar nog iets aan gaat doen. Voorlopig doe ik het er maar mee🤔
Ik heb precies hetzelfde probleem. Al 50 jaar KPN klant maar kan nooit meer mijn rekeningen inzien als ik niet digitaal ga. Als ik dan toch digitaal moet, zet ik het maar over naar mijn bestaande Ziggo account.....

Reageer