Beantwoord

Instellen voicemail

• 12 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 430 keer bekeken

Als ik op mijn huistelefoon gebeld word, wordt de beller na 6 x doorverbonden naar mijn voicemail. Mijn huistelefoon belt onmiddelijk naar mijn voicemail.
Hoe moet ik dit uitschakelen.?
Gaarne uw reactie
Mvrgr Ruitertje

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul_ 16 oktober 2017, 14:29

Hoi @Ruitertje, welkom! Ik snap je vraag niet helemaal om eerlijk te zijn. Wil je juist dat ie na 6 keer overgaan wordt doorgeschakeld naar VoiceMail? Die instellingen kan je namelijk aanpassen via MijnKPN. Als je kijkt bij 'Instellingen' bij telefonie dan zou je het moeten vinden. Laat je weten of dat lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Ruitertje, welkom! Ik snap je vraag niet helemaal om eerlijk te zijn. Wil je juist dat ie na 6 keer overgaan wordt doorgeschakeld naar VoiceMail? Die instellingen kan je namelijk aanpassen via MijnKPN. Als je kijkt bij 'Instellingen' bij telefonie dan zou je het moeten vinden. Laat je weten of dat lukt?
Reputatie 7
Badge +24
Is het gelukt @Ruitertje? Als ik nog kan helpen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Ahum...
Als ie na 6 x naar de voicemail gaat gaat ie juist NIET onmiddelijk naar je voicemail. Dat is nogal ... tegenstrijdig.

Doorschakelingen die mogelijk zijn:
Direct met *21*0842333# (uitzetten met #21#)
Vertraagd, bij niet opnemen *61*0842333#. Uitzetten met #61#. Ook via MijnKPN instelbaar, dan kun je kiezen uit 1 tot 10 x overgaan voor doorschakeling.
Bij bezet/in gesprek: *67*0842333#; schakelt door naar (in dit geval) voicemail als je in gesprek bent. Uitzetten met #67#.

Reageer