internet plus bellen de nummers zijn verwisseld ik heb nu het nummer van een ander h

• 2 september 2011
  • 5 reacties
  • 11146 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties
IK HEB HET NUMMER VAN IEMAND ANDERS EN IEMAND ANDERS HEEFT MIJN NUMMER.

DIT DUURT NU AL 14 DAGEN ER IS AL EENS EEN TICKET AANGEMAAKT , MAAR TOT OP HEDEN IS

HET PROBLEEM NOG NIET OPGELOST,  POSTCODE 7211 GS  EEFDE.

MAIL STUREN , BELLEN , NIETS HELPT. BIJ WIE KAN IK TERECHT ZONDER 10 EUROCENT PER MIN.

5 reacties

WE GAAN NU DE 3E WEEK IN EN HET LIJKT ER NIET OP DAT ER VOORUITGANG GEBOEKT WORDT,WE HEBBEN INGETEKEND VOOR GLASVEZEL, MAAR IK DENK DAT WE DIT BESLUIT MOETEN HERZIEN.

Maandag middag heb ik gebeld, de medewerkster deelde mij mede dat het ticket pas s'morgens is aangemaakt en dat de monteur woensdag a.s vandaag dus een poging zou wagen in de centrale in zutphen.

Nu pl/min 18.00 uur is er dus nog niets gebeurt, en ben ik nog steeds telefonisch niet te bereiken.

O JA EN DAN NOG EVEN DIT. Het modum een oud speedtouch 780 van 6 of 7 jaar oud heeft geen wifi verbinding meer waardoor smartphone labtop ect niet meer werken., vorige week heb ik gevraagd het modem te vervangen. De medewerker : ja meneer komt goed meneer ik stuur u een ander modum, ik zou er bijna blij van worden. U begrijpt het al , het modum moet nog steeds komen. Deze situatie is ook van toepassing voor de abonnee waarmee  het nummer is verwisseld. 

Zoals vermeld is woensdag de monteur in de centrale bezig geweest, hij heeft goed zijn best gedaan want er is nu geen telefoon en geen internet verbinding weer. Dus vanmorgen maar weer gebeld. Vanmiddag met een medewerker de per mobiel de aansluitingen thuis gecontroleerd en de ADSL SPLITTER ADAPTER PSTN verwijderd schijnt tegen woordig niet meer nodig te zijn. Alles in orde. Conclusie fout ligt nog steeds in de centrale.

EN DAN NOG EVEN DIT. Het modem waar ik gisteren over schreef is vorige week helemaal niet verstuurd

na mijn melding van gisteren is het modum vanmorgen pl/min 11.00 uur aangeboden voor verzending.

Wie houdt wie nu voor de gek. Zo gaan we a.s. maandag week 4 in.  Zal in het weekend er eens overdenken of ik nog wel wil doorgaan met de KPN en een nog duurder glasvezel abonnement.

Vanmorgen nog maar een keer gebeld, ik zou toch wel graag horen wat de verdere acties zijn.Eerst 10 minuten in de wacht, volgens mij is dit de normale standaard wachttijd. Ik kreeg als antwoord U word vandaag terruggebeld. Weer een klant  met een kluitje in het riet gestuurd , want terugbellen is er niet bij.

Als alles normaal verloopt zijn er geen problemen maar als er een probleem is heeft kpn niet het vermogen en de flexabiliteit om iets op te lossen. Dit gaat toch wel alle perken te buiten ,ik moet ook maar eens contact opnemen met dagblad de Telegraaf. Ik ben van mening dat KPN niet alles in het werk stelt om mijn probleem op te lossen Komen afspraken niet na , communiceren niet,  kunnen / willen mijn probleem niet oplossen  Ik ben dan ook van mening dat er sprake is van een wanprestatie.

Reputatie 4
Badge +1
Ik hoop dat het probleem ondertussen opgelost is?

En de reden dat KPN dit niet zo 1 2 3 kan en mag oplossen is omdat de andere klant ook toestemming moet geven om zijn nummer af te staan doet die dat niet dan kan KPN niks doen.

Reageer