Beantwoord

Is er een abonnement met alleen tv & vaste telefonie (dus zonder internet)?

  • 27 June 2022
  • 5 reacties
  • 1398 keer bekeken

Oudere mensen willen nog een TV-abonnement en een vaste telefoon, maar geenĀ internet. Kan dat bij KPN?

icon

Beste antwoord door GeSp 27 June 2022, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

HalloĀ @j.w. coendersĀ 

Ā 

Zo'n abonnement is er niet.

Ze kunnen voor TV Digitenne nemen als er een goed dekking is, dat kan je op die website controleren met de postcode check tijdens het bestellen.

Als hun TV het ondersteunt kan je het beste de insteekkaart nemen, dan kunnen ze alles via de afstandsbediening van hun TV doen.

Een echte vaste lijn kan niet meer, dat gaat tegenwoordig altijd via internet.

Wat wel zou kunnen is om een vast toestel met 4G ondersteuning te nemen, daar doe je dan een simkaart in, dan heb je geen thuis internet abonnement nodig, b.v. deze telefoon.

Ze krijgen dan wel een 06 nummer.

Reputatie 7
Badge +10

Nee, dat kan niet. TV en bijna alle telefonie loopt bij KPN via Internet. Dat is zoals deze techniek werkt.

En in alle eerlijkheid denk ik niet dat oudere mensen dit zouden moeten willen. Internet is een eerste levensbehoefte geworden. Niet dat ze dagelijks zouden moeten surfen maar op het moment dat het echt een keertje nodig is zou het wel moeten kunnen.

Als het al zou kunnen, denk ik dat de kosten even duur zijn dan een abonnement met alles in 1. Maar KPN kan dit helaas niet bieden.

Nee, dat kan niet. TV en bijna alle telefonie loopt bij KPN via Internet. Dat is zoals deze techniek werkt.

En in alle eerlijkheid denk ik niet dat oudere mensen dit zouden moeten willen. Internet is een eerste levensbehoefte geworden. Niet dat ze dagelijks zouden moeten surfen maar op het moment dat het echt een keertje nodig is zou het wel moeten kunnen.

Jij werkt er dagelijks mee, veel ouderen doen, kunnen en willen er niks mee en dan is 42.50, vanaf einde week, 44 euro voor de basis om de rest te kunnen gebruiken best een hoge prijs voor veel ouderen die een karig pensioentje hebben.

Zou zeggen, maak een pakketje voor deze groep, TV en Telefoon voor een lager bedrag, ik zou zeggen 30/35 euro met een router die geen internet afgeeft, pak je best een grote groep mee denk ik.

Nee, dat kan niet. TV en bijna alle telefonie loopt bij KPN via Internet. Dat is zoals deze techniek werkt.

En in alle eerlijkheid denk ik niet dat oudere mensen dit zouden moeten willen. Internet is een eerste levensbehoefte geworden. Niet dat ze dagelijks zouden moeten surfen maar op het moment dat het echt een keertje nodig is zou het wel moeten kunnen.

U heeft waarschijnlijk weinig te maken met dieĀ groep ouderen, die ik bedoel.