Beantwoord

Is het abonnement te heractiveren?

  • 29 January 2019
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Op locatie is een PSTN telefoonlijn aangesloten, welke door problemen niet is betaald. Nu is de lijn geblokkeerd. Er is nog wel kiestoon, maar bij het draaien van een nummer klinkt de melding dat de aansluiting tijdelijk buiten gebruik is gesteld. Nu is het functioneren van deze telefoonlijn erg belangrijk en zouden we het achterstallige bedrag willen voldoen en de blokkering ongedaan willen maken. De telefonische helpdesk kon hier helaas niet mee verder helpen. Wellicht zou Webcare hier een helpende hand kunnen bieden?

Tevens vraag ik mij af of het mogelijk is om per maand van abonnement te veranderen, bijvoorbeeld de ene maand gebruik kunnen maken van belvrij en de andere maand belbudget. Kan dat?

Adresgegevens van de aansluiting zijn aan het profiel toegevoegd.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 January 2019, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Digitimes . Dit gaat over de aansluiting met de postcode en huisnummer die in je profiel staan? In dat geval heb ik helaas geen mogelijkheid om dit voor je op te lossen. Het proces is al te ver gevorderd (lees: beëindigd ) om nog te reanimeren.