Beantwoord

kabel met de groene stekkers?

  • 29 December 2020
  • 6 reacties
  • 836 keer bekeken

Wij zijn net verhuisd en moeten de telefoon nog aansluiten. Volgens de handleiding moet ik 'de kabel met de groene stekkers' gebruiken. Maar die hebben we er niet bij. In het vorige huis zat alles rechtsreeks bedraad vanuit een telefooncontactpunt in de meterkast. Hoe komen we nu aan de juiste kabel?

icon

Beste antwoord door GT67 11 January 2021, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @GT67, welkom op ons forum en goed dat je jouw vraag hier stelt. Is het inmiddels gelukt om de telefoon aan te sluiten op de Experia Box? Om de telefoon aan te kunnen sluiten op de Experia Box, is het inderdaad nodig om een kabel met zogenaamde RJ11 connectoren te gebruiken. In het installatiepakket is dit onder andere de kabel met de groene stekkers, eventueel kan dit ook grijs zijn. Mocht het nog niet gelukt zijn om de telefoon aan te sluiten, omdat je dit kabeltje niet hebt, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan stuur ik je een doosje met aansluitmaterialen toe, zodat je de telefoon aan kunt sluiten op de Experia Box.

Hoi Ron,

Dank je. Het profiel is (voldoende) bijgewerkt.

 

Gerlof

Reputatie 6
Badge +10

Goedemorgen. Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik heb je direct een doosje met aansluitmaterialen gestuurd, zodat je de telefoon aan kunt sluiten op de Experia Box. Je mag deze binnen 2 werkdagen in de brievenbus verwachten. Laat je weten of je het hebt ontvangen en of het gelukt is om de telefoon aan te sluiten? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @GT67, heb je het doosje met aansluitmaterialen ontvangen en is het hiermee gelukt om de telefoon aan te sluiten? Ik hoor het graag van je!

Hoi Ron,

 

Ja, dat is gelukt. Weliswaar met wat extra hulp vanuit Customer Care omdat het telefoonnummer niet meer goed gekoppeld was. Er was een herstart van de experiabox voor nodig.

Bedankt voor het toesturen van het setje. 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. :relaxed: