Beantwoord

Kabel naar telefoonkastje is kapot

  • 27 August 2021
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een varkensneus die in een telefoonkastje gaat nou is de kabel stuk kan ik een andere kabel krijgen aub

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 September 2021, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @Duckie71. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel tussen jouw aansluitpunt en ExperiaBox stuk is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik een nieuwe kabel toesturen.Ā :blush:

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @Duckie71. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de kabel tussen jouw aansluitpunt en ExperiaBox stuk is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik een nieuwe kabel toesturen.Ā :blush:

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een nieuwe kabel hebt aangevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!