Beantwoord

Kan ik een voicemail tekst instellen op mijn vaste telefoon?

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 3367 keer bekeken

En hoe moet ik dat dan doen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 11 October 2019, 19:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ja, VoiceMail voor jouw vaste telefoon is een gratis dienst van KPN. Je betaalt geen abonnementskosten, maar alleen het standaardtarief binnen de regio voor het beluisteren van je VoiceMail. Je betaalt wel start- en gesprekskosten als je terugbelt.

Je kan VoiceMail eenvoudig aan- en uitzetten in MijnKPN. Ga hiervoor naar 'Telefooninstellingen' en selecteer de Voicemail instelling onder ‘Waarnaar wilt u doorschakelen?’
Naar MijnKPN
Reputatie 7

Hoi @AVANR, welkom bij ons op het forum! Noordzee geeft het antwoord op je vraag zo te zien al. Is het daarmee gelukt om jouw voicemail in te stellen?

Dat is niet het antwoord op mijn vraag. Ik wil graag weten of ik zelf een tekst kan inspreken op de  voicemail voor mijn vaste telefoon. 

Hallo @AVANR , Bij Telfort kan dat wel, zla bij KPN niet veel anders zijn.

Bel de voicemail eens en loop het menu eens door, dan krijg je vanzelf een keer de keus om zelf een tekst in te spreken.

Hieronder de voicemailsite van KPN, daarin zie ik dat je van alles zelf in kunt stellen, zelfs je begroetingstekst:

https://www.kpn.com/service/bellen/voicemail-gebruiken.htm

Reputatie 7

In het menu wat je krijgt als je de voicemail belt kan je dat inderdaad. Op de link die Jan-D geeft wordt dit ook uitgelegd :slight_smile: