Vraag

Kan niet gebeld worden door Ziggo telefoonnummers

  • 28 September 2021
  • 12 reacties
  • 157 keer bekeken

 

hier speelt nu hetzelfde probleem, een vriend uit de ziggo hoek kan ons niet bellen. 


*Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @blackwidow, dat is natuurlijk erg lastig als niet iedereen jou kan bereiken op het vaste nummer. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje hier geven? Dan ga ik voor je aan de slag. Vermeld even bij Persoonlijke Opmerking het telefoonnummer dat jou nu niet kan bereiken. 

heb het profiel ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @blackwidow, er is een melding aangemaakt voor de technische dienst om dit probleem op te gaan lossen. 

Wanneer wordt het probleem eens opgelost. Mensen kunnen nog steeds niet naar ons bellen.

wanneer wordt het opgelost

 

Reputatie 7
Badge +19

Het ligt nog steeds bij de technische dienst. IK heb ze bericht gedaan om dit toch met iets meer tempo op te pakken. 

wanneer  wordt dit opgepakt? begin een beetje boos te worden. weet niet of ik dan wel klant blijft.

Reputatie 7
Badge +22

wanneer  wordt dit opgepakt? begin een beetje boos te worden. weet niet of ik dan wel klant blijft.

Rustig aan, er zijn vele klanten die geholpen moeten worden. Nu zijn er geen KPN moderators aanwezig, om weer gelijk te dreigen met dat je gaat overstappen dat is ook raar. Het kan ook bij Ziggo liggen. Laat @Jeroen_dB dit nou eens goed uitzoeken i.p.v. half werk te leveren is ook niet de bedoeling. 😉👍🏼

een goedemorgen, is ons probleem nu eens keer opgelost. het is nu al twee maanden zo.

Je kan je ook afvragen waarom Ziggo en Vodafone zo nalatig zijn om hun nummers uit het systeem “eigen nummer” te halen als men naar kpn gaat.

Dat systeem zorgt ervoor dat als een nummer op het eigen platform wordt gekozen er niet eens naar het landelijke net gekeken/geschakeld wordt.

Reputatie 7
Badge +10

Dat vraag ik me af met wat je hier beweert?
Een gebruiker die al vele jaren bij KPN was / is, had een vergelijkbaar probleem met Ziggo tel.nummers, nadat zijn "KPN” ISDN werd uitgefaseerd. Na een half jaar nog niet opgelost. (Op aanraden heeft hij toen vrij snel een extra nummer bij CheapConnect genomen, wat geen probleem oplevert).

het probleem is nog steeds niet opgelost. WANNEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!