Kan niet worden gebeld door één persoon

  • 28 March 2019
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem.

Hoe is dit op te lossen?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hier een soorgelijk geval en uitleg en oplossing :
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/niet-bereikbaar-voor-klanten-van-zeelandnet-op-vaste-lijn-na-overstappen-468243

Zoals ik al aangaf.
Bellen van vast lijn naar mijn mobiel niet mogelijk.
Al lange tijd klant bij KPN dus niet over gestapt.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jan. Het is mij niet geheel duidelijk wat hier aan de hand is. Een bepaald iemand kan jou niet bellen? Of kun jij je eigen mobiele nummer niet bellen terwijl andere nummers wel lukt? Welke melding krijg je dan te horen?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het mobiele nummer dat niet bereikbaar is.
Hoi Jan. Het is mij niet geheel duidelijk wat hier aan de hand is. Een bepaald iemand kan jou niet bellen? Of kun jij je eigen mobiele nummer niet bellen terwijl andere nummers wel lukt? Welke melding krijg je dan te horen?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het mobiele nummer dat niet bereikbaar is.



Het gaat hier om de fietsenmaker. ( vaste lijn) die mij mobiel niet kan bereiken.
Reputatie 7
Badge +24
DIt kan ik niet plaatsen, het nummer is actief. Andere mensen kunnen jou wel bereiken neem ik aan? Welke melding krijg hij dan te horen. Enig idee bij welke provider de fietsenmaken zit en wat zijn telefoonnummer is? Misschien overbodig, maar de fietsenmaker heeft je juiste nummer en toetst dit ook juist in op zijn toestel?
Ja inderdaad. Mijn nummer is gecontroleerd en wordt juist ingevoerd.
Echter krijgen ze een in gesprek toon te horen terwijl ikzelf niet aan het bellen ben.
De provider durf ik je niet te zeggen.

En ja. Andere kunnen mij wel bellen.
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan hier helemaal niets zien wat de oorzaak zou kunnen zijn. Zou hij willen proberen om 0031 voor het nummer te zetten? Voorbeeld bij 0612345678 wordt het 0031612345678. Anders zal hij dit ook moeten navragen bij zijn provider. Bij mobiel blokkeren wij op geen enkele manier iets.