kan sinds box 12 niet meer bellen of gebeld worden.

  • 10 July 2020
  • 10 reacties
  • 1348 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

heb sinds woensdag box 12 ontvangen alles netjes geïnstalleerd.  monteur langs geweest werd mij verteld dat het bij KPN niet goed zat en dat het opgelost gaat worden.

Meerdere medewerkers gesproken ook van de speciale afdeling moest nr bellen en code etc invoeren en dan een optie die opgegeven was intoetsen. dit alles met mobiel.

Zou via update bij KPN ontstaan zijn waardoor box 12 problemen geeft.

Nu wordt er een Expedia box opgestuurd waar ik niet blij mee ben omdat ik juist blij was i.v.m sneller WiFi etc.

De een zegt u wordt vandaag aangesloten. de ander zegt weer update en dan weer andere box gestuurd krijgen.

Stuur dan een andere box 12 om te kijken of het aan deze ligt.

Zoon heeft zaterdag box 12 gekregen . Geen probleem alles werkt.

Deze box 12 kan toch ook de ingang van de telefoon stuk zijn waarom niet een andere box 12 sturen en kijken of het dan opgelost is.

 

 


10 reacties

Reputatie 7

Hey @rid, welkom op het KPN forum. Heel zuur dat je telefoonlijn niet werkt! De KPN Box is geschikt voor VOIP, daar zou het niet aan moeten liggen.  

Je hebt een speciaal nummer van ons gekregen om contact te leggen met de afdeling service en levering. Wat kan men daar aangeven? Moet je nummer nog geporteerd worden vanaf een andere provider, waar gaat het mis? 

 

Daar worden meerdere antwoorden gegeven.

Telefoon zou vandaag weer bereikbaar zijn.

De ander zegt ligt aan een update die bij jullie gedaan is waardoor meerdere problemen met de box 12 is ontstaan bij mensen.

Dan weer sturen een Expedia box .

Die ontvang ik morgen en als het dan nog niet werkt bellen.

Waarom niet gewoon een andere box 12. Kan wel aan de telefoon poort 1 en 2 liggen die stuk zijn. heb hierover eerder als een bericht gelezen en na nieuwe box 12 ontvangen te hebben dat bij diegene het probleem opgelost was.

 

Ben al jaren abonnee bij jullie.

Reputatie 7

Hey @rid, Wanneer jouw modem aan vervanging toe is sturen we je een nieuwe. Helaas heb je de nieuwste KPN Box 12 gekregen waarbij waarschijnlijk de telefonie poorten defect zijn. Je kunt helaas geen voorkeur aangeven voor een type modem.Behalve als je een FRITZ!Box bij ons huurt, dan krijg je die uiteraard ;) 

Ik hoop dat het probleem wordt verholpen met een nieuw modem, houd je ons op de hoogte? 

nou dan is het toch niet zo moeilijk on een nieuwe box 12 op te sturen. box 12 gekregen omdat v9 stuk was.

Heb hier geen woorden voor. en zeker niet met dit antwoord tevreden.

Is opgelost. Hoef verder geen reactie te ontvangen. 

Hierbij gesloten

Dan weer sturen een Expedia box .

Die ontvang ik morgen en als het dan nog niet werkt bellen.

Ik snap dit nog niet helemaal, @rid ?  Begrijp ik dat er een nieuwe experiabox is gestuurd die morgen aankomt? 

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken.

Onze berichten zijn elkaar gekruist. Blijkbaar is het toch goedgekomen. Mooi.

Goed middag sinds gisteren ben ik nieuwe klant bij KPN en heb de KPN Box 12 gekregen bij mijn werk de vaste telefonie ok niet de groene lampje van PHONE brand ok niet zijn de poorten hier ok defect 

Reputatie 7

Hey @Waldek, ik zie dat je hulpvraag even is blijven liggen, sorry daarvoor! Welkom op het KPN forum :)

Erg vervelend dat je me de nieuwe KPN Box 12 vaste telefonie het niet meer doet. Ik kijk graag even met je mee, maar misschien heb je al hulp gehad via de klantenservice. Mocht je graag via het Forum geholpen worden, vul dan even je gegevens in in je forumprofiel. Dan kunnen we meteen aan de slag :) 

Heb je ook al de nieuwe KPN Box een reset gegeven? Vaak is dat al een uitkomst. Laat je het aan ons weten?

Reageer