Beantwoord

Kan wel bellen maar niet gebeld worden

  • 21 January 2020
  • 5 reacties
  • 290 keer bekeken

Beste, 

 

De telefoon gaat niet meer over als we gebeld worden. In beginsel ging hij nog 1x over en dan niet meer. nadat ik de instellingen bij mijnkpn op doorschakelen na 5x bellen had gezet leek hij het weer te doen maar dat was maar eenmalig. daarna deed de telefoon helemaal niets meer. hij schakelt overigens nu wel door naar een mobiel. Zoals ik al vaker in dit forum ben tegengekomen zou het kunnen helpen als de telefoon in poort 2 gezet wordt in plaats van poort 1 zoals nu het geval. zou dat kunnen gebeuren om te testen of de telefoon het dan wel overgaat? Als ook dit niet het geval is dan lijkt mij de router aan zijn eind. betreft een experia box V8 

 

groet,

icon

Beste antwoord door Onni 23 January 2020, 18:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

misschien een vreemde vraag, maar is het puur een probleem dat er geen ringtone is kan je wel opnemen als je hoort dat de telefoon overgaat (als je je eigen nummer belt)? of gaat deze niet over en/of direct naar voicemail/doorschakeling?

ik kan opnemen als ik weet dat er gebeld wordt. heb inderdaad zitten kijken naar de doorschakeling maar deze stond uit dus dat is het niet. Gisterenavond laat nog even contact gezocht helpdesk en is doorgemeten waar enerzijds aangegeven wordt dat er vanuit die kant geen probleem is waar te nemen maar poort 2 (als optie) is niet aan te krijgen? Daarna nog even geprobeerd met telefoon van de buren, deze deed het wel dus nu allereerst maar een nieuwe vaste telefoon besteld in de hoop dat het daarmee is opgelost. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Onni, het testen van de telefoon van de buren doet inderdaad vermoeden dat jouw toestel het belsignaal niet goed laat horen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je het nieuwe toestel aangesloten hebt, of je dan wel weer gebeld kunt worden. We horen het graag van je.

Hoi, 

 

nieuwe telefoon deed het ook niet, dus kon niet anders dan modem/router stuk was. Deze reeds vervangen en nu doet alles het weer! 

 

groet,

 

Reputatie 7

Fijn dat het weer werkt @Onni! Het is wel een beetje gek dat het met de telefoon van de buren wel even werkte, nu het aan de modem blijkt te liggen.

Gelukkig was het met het nieuwe modem helemaal opgelost en werkt het nu weer naar behoren. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.