Klacht.

• 5 april 2013
  • 2 reacties
  • 7090 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Ik had niet gedacht dat het ooit zo ver zou komen, maar KPN heeft me zo ver gedreven.

KPN is een arrogant monopolistisch bedrijf dat gewoon sch**t heeft aan haar klanten. Daarbij maakt het niet uit of je net klant bent of al decennia lang.

"KPN doet 't gewoon": je telefoonaansluiting kan zo maar ineens verdwijnen; vervolgens zit je weken zonder en niemand, maar dan ook niemand doet er nog wat of beweegt enigszins. Je kunt ook niemand bereiken, want alles is goed dichtgetimmerd: ja dus, KPN doet 't gewoon!

En als je gewoon blijft vragen hoe de vlag er nou bij hangt, dan zwijgt men in alle talen. Op het forum word je doodgezwegen en andere hotemetoten laten ook niks meer van zich horen.

Ik ga KPN officieel in gebreke stellen. Ik heb echter het idee dat ik nog steeds veel te netjes blijf...

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Nee, Binne heeft niet meer gereageerd na mijn escalatieverzoek.

Ik zal u de gevraagde gevens toezenden via een privé bericht.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Adjudant,

Zeer spijtig te lezen dat een en ander nog niet naar wens is opgelost.

Ik heb uw berichten opgezocht en ik zie dat u op ‎29-03-2013 19:08 Binne heeft gevraagd om dit te escaleren.

Kunt u mij aangeven of u via een privébericht daarop verdere informatie/communicatie van Binne heeft ontvangen? Graag hoor ik dan van u welke informatie u heeft ontvangen.

Als dit niet het geval is geweest dan uiteraard daarvoor mijn welgemeend excuus.

Uiteraard gaan we deze zaak verder voor u opvolgen en ik vraag u graag om mij via een privébericht uw klantnummer en een bereikbaarheidsnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer