Klantcontact,nav dit no.is niet in gebruik

• 3 mei 2012
  • 3 reacties
  • 10381 keer bekeken

Beste mijnheer Middeldorp, Directeur klantcontact

Ik richt mij tot u, omdat ik geen enkele reactie en actie meer ontvang nav mijn bericht op het forum betr. "dit no is niet in gebruik" status opgelost, (laatst gewijzigd 16 april j.l.)

Wat mij betreft nog steeds niet opgelost.

Dit probleem zoals te lezen loopt nu al sinds dec. vorig jaar en is nog steeds niet opgelost.

Ook ontvang ik geen enkele reactie meer van Daan en Binne, terwijl men mij wel beloofd heeft actie te zullen ondernemen naar aanleiding van dit probleem eerst door Daan daarna overgedragen aan webcarespealist Binne.

Telefonisch heb ik hierover in het verleden ook al contact gehad, ontvang als antwoord "probleem ligt niet bij ons maar bij tegenpartij"

Dit is geen oplossing voor mij, ik ben al jaren klant van KPN en verwacht ook een oplossing van KPN! Ik kan niet bellen met het betreffend no. van TP, TP heeft geen probleem met bellen naar mij toe.

Bellen met klanten service kost mij alleen maar geld, vanmorgen ook nog weer 20 minuten aan de telefoon gehangen nav ander probleem om dat voor elkaar te krijgen.

Dus ik verzoek hierbij op zijn minst om een reactie(e/o actie) daar ik nu sinds maart al niets meer heb gehoord van KPN daar mij wel beloftes zijn gedaan.

Voor eventuele aanvullende informatie/vragen kunt u contact met mij opnemen telefonisch of per mail.

m.vr.gr.

Gerrit

3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Beste Gerrit,

Mijn excuses dat u nog niks van mijn collega heeft gehoord. ik neem morgen contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Beste Daan

Alsnog bedankt voor je reactie en je daaropvolgende telefoontje zoals door je beloofd.(top!!)

je collega heeft echter sinds 4 mei.j.l. niets meer van zich laten horen, had wel beloofd maandag contact te zullen opnemen.

ik heb hem heden via privebericht hiervan op de hoogte gesteld.

We wachten weer met spanning af.

gr. Gerrit

Reputatie 3
Badge +6
Beste Gerrit,

Ik heb mijn collega er op aangesproken en heeft mij toegezegd dat hij vandaag contact met je gaat opnemen.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer